Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i julen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gått opp to kilo her tross trening og stort sett moderate måltider. Mål om å være kvitt dette innen 1.2.

Anonymous poster hash: f4a48...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistet 5kg. Målet blir da å få tilbake disse kiloene

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1 kg. Men har det med å gå opp og ned 1-2 kg. Så tar det ikke så tungt, Bare skjerpe meg litt med hva jeg putter i munnen framover, så går jeg vel ned igjen. Så ser ikke på det som noen krise sånn sett.

Anonymous poster hash: e5038...f27
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen "går opp og ned 1-2 kg", det er normale svingninger.

Jeg har holdt vekten stabil gjennom julen.

Endret av Pringle
  • Liker 8
Skrevet

Pringle: jeg svinger aldri så mye som to kilo med mindre jeg har overspist i flere dager. Har normalsvingninger på opptil 800 gram. Folk er vel ulike 😊

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned to kilo. Spist mye sjeldnere og derfor ikke fått i meg nok tydeligvis!

Anonymous poster hash: 6c126...415

Gjest Brillefin
Skrevet (endret)

Ca 1-1.5 kg til nå, men jeg har som mål å måtte gå opp noen kilo :)

Endret av Brillefin
Skrevet

Pringle: jeg svinger aldri så mye som to kilo med mindre jeg har overspist i flere dager. Har normalsvingninger på opptil 800 gram. Folk er vel ulike 😊

OK da :-)

Jeg svinger med 1 1/2 - 2 kilo i løpet av en uke selv om jeg spiser like mange kalorier hver dag.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg kan veie 2 kg mer etter middag jeg.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 5 kg. Retter med masse fløte og sukker, brød med smør, majones, remulade og digg pålegg til frokost, alkohol til middag hver dag og dessert pluss godteri hver dag har tydeligvis vært riktig. Mye karbo, mye fett - yay!

Anonymous poster hash: 6aa6e...ca9
  • Liker 2
Skrevet

Null og niks. Trolig gått ned litt.

Skrevet

Runforit: det er derfor man skal veie seg på morgenen før måltid 😄

AnonymBruker
Skrevet

5 kg mer, begynte for et par dager siden på ketogent kosthold. Håper jeg går fort ned

Anonymous poster hash: dc89b...327
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gått ned 3-4 kilo. Er alltid på mitt tynneste i jula, blir så stressa av alle menneskene og selskapene.

Anonymous poster hash: 8fc12...9cf
Gjest Runforit
Skrevet

Runforit: det er derfor man skal veie seg på morgenen før måltid 😄

Haha; ja, poenget var mer for dem som tror de legger på seg av et par dager med litt ekstra kcal. Er bare salt, vann og vomfyll :P

• Liker 5
Skrevet

Har gått opp igjen 0,7 kg etter julens 2 uker med full utskeielse på godisfronten og null trening.

Men jeg regner med de er borte igjen etter en uke eller to, bare jeg slutter å spise godteri og begynner å trene igjen.

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Har ikke gått noe særlig opp, egentlig. Har dytta i meg Ribbe, Pinnekjøtt, Kalkun (to ganger), godteri, alkohol og dessert. Enda er vekta mi ganske stabil! Merkelig det der, i grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...