Gjest Geriff Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Jeg har nylig blitt sammen med en kar, og vi har kost en del sammen. Typen min er over 180 og veier 87kg. Jeg derimot veier bare 60 kg, og er rundt 170. Hver gang vi koser oss vil han at jeg skal sitte på han. Egentlig vil jeg bare at han skal ligge på meg. Føle kroppsvarmen hans. Men siden han veier så mye mer enn meg føler jeg at jeg kanskje ikke er istand til å ha han over meg. Han foreslår selv at jeg sitter på han, greit det, men jeg synes det er skikkelig kos med misjonær. MIn forrige type var like høy som meg, og veide bare 6 kg mer enn meg. Vi hadde for det meste misjonærstilling. og jeg savner det litt nå. Vil typen min aldri ligge på meg? Vil vi bare ha ri-stilling når vi har sex? Høres vel litt dumt ut, men dette begynner å plage meg . Synes det kan være kjedelig å hele tiden sitte/ligge på han. Håper å høre fra jenter i lignende situasjon, eller noen som bare vil kommentere.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #2 Skrevet 31. juli 2004 Han skal da fint klare misjonærstillingen med den vekta og høyden han har. Han trenger jo ikke ligge på deg med hele kroppsvekten sin. Hvis han nekter for misjonærstillingen så er det ikke vekten han er redd for.
Venus_venus Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 Misjonær betyr jo ikke at mannen skal legge seg opp på deg som en sekk.... Armene kan han jo støtte seg på.. Jeg har vært sammen med menn som er 45 cm høyere enn meg og som veier omtrent 100 kg. Misjonær har aldri vært noe problem, viljen derimot...
^me^ Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 jeg er enig med de andre her! men om han ikke liker den stillingen så kan dere finne noen spennende stillinger her vel? trykk på linken nedenfor. http://www.condoms.au.com/positions/positions.html
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #5 Skrevet 31. juli 2004 Klart dere kan bruke misjonær stillingen! Vi har en høydeforskjell på 23 cm og vektforskjell på 20 kg, og har aldri tenkt over at det skulle være noe problem. Som en annen kommenterte; misjonæren betyr ikke at han spiller død som en sekk over deg...
Magne Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Jeg er enig med de andre. vekten skal ikke være noen form for unnskyldning. (balanse punkt etc.) Og må bare si at misjonær kan aldri undervurderes.
Tantemor Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Jeg liker også misjonærstillingen best, nettopp pga nærheten den gir. Glir lettere gjør det også... Når det er sagt, sliter min sambo litt fordi han har ryggplager. Han klarer ikke den stillingen så lenge, og blir tyngre og tyngre... Men da bytter vi! Variasjon er tingen!
Rapitap Skrevet 31. juli 2004 #8 Skrevet 31. juli 2004 Uhm, det går ann. Min ex var 1.90 og 110 kilo. Jeg er 160 og 62 kilo. (men trynet var vel rett i brystkassen enn øyekontakt liksom)
virre Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Absolutt mulig! Vektforskjellen på meg og sambo er mye større enn den du nevner, men dette har aldri vært et problem. Men, som det har vært nevnt tidligere, så må han holde noe vekt på armene/rygg. Men - det er jo et godt alternativ til manualer da..
Sinnataggen Skrevet 1. august 2004 #10 Skrevet 1. august 2004 Hei du misjonær-hungrige dame. Tror det er best at en mann uttaler seg her til dere. Misjonærstillingen kan lett oppfattes som en mindre teknisk stilling og derfor er vel mannen ikke særlig villig til å prøve ut denne i så stor grad. Forbinner vel ofte dette med gammeldags.... tilhører bestemor og bestefar stillingen. Vekta kan han ikke skylde på da albuene tar i mot for den tyngste børen. Misjonærstillingen er nok det nærmeste og kanskje det vakreste to mennesker kan utøve sammen. Når jeg ligger opp på min kjære å ser henne dypt inn i øynene så kan jeg faktisk gråte under samleiet. Så sterkt er det for meg i hvertfall. Det samme gjelder for min kjæreste også. Få mannen din til å innse at det tekniske ikke alltid kan konkurrere med det intime.
^me^ Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 :o hadde begynt og lurt litt om sambo hadde begyndt og gråte under samleiet jaja..alle er forskjellige..
Gjest lilletroll Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Mannen min veier 100 og jeg veier 60. Jeg liker misjonærstillingen best!! Mannen min blir sliten i armene av det til tider, men han har aldri "skvusjet" meg
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #13 Skrevet 2. august 2004 Forstår ikke helt diskusjonen her... Vekt og teknikk, hallo? Det er vel ikke problemet? Problemet er, sånn jeg tolker det, at kjæresten "alltid" vil bruke en annen stilling enn trådstarter...? Jeg vil nå råde deg, Geriff, til rett og slett å bare si til kjæresten din at du har lyst på misjonærstillingen! Du bør si ifra om ting før det går så langt at du lager dystre spådommer for ditt eget sexliv fremover. Det er bare å si hva du har lyst til! Kjæresten din blir helt sikkert bare glad! Man må kunne snakke sammen om sex og lyster hvis man skal ha det bra sammen
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2004 #14 Skrevet 2. august 2004 Jeg har nylig blitt sammen med en kar, og vi har kost en del sammen. Typen min er over 180 og veier 87kg. Jeg derimot veier bare 60 kg, og er rundt 170. Hver gang vi koser oss vil han at jeg skal sitte på han. Egentlig vil jeg bare at han skal ligge på meg. Føle kroppsvarmen hans. Men siden han veier så mye mer enn meg føler jeg at jeg kanskje ikke er istand til å ha han over meg. Han foreslår selv at jeg sitter på han, greit det, men jeg synes det er skikkelig kos med misjonær. MIn forrige type var like høy som meg, og veide bare 6 kg mer enn meg. Vi hadde for det meste misjonærstilling. og jeg savner det litt nå. Vil typen min aldri ligge på meg? Vil vi bare ha ri-stilling når vi har sex? Høres vel litt dumt ut, men dette begynner å plage meg . Synes det kan være kjedelig å hele tiden sitte/ligge på han. Håper å høre fra jenter i lignende situasjon, eller noen som bare vil kommentere. dette går fint hjemme hos oss. Jeg er 168 og veier 60kg mens min sambo er ca 203 og veier rundt 100 kg. Du får si til han at det er du som får avgjøre om han er for tung eller ikke...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. august 2004 #15 Skrevet 2. august 2004 Er så enig med hulderjenta! Bjørnemannen er ikke akkurat noen sylfide, men det har aldri vært noen hindring for hverken misjonær eller noe annet. Si hva du vil ha, jente!
Gjest Stor og tung dame Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 Jeg er 179 og 82 kg, han er 171 og 67 kg. Har aldri vært noe problem at jeg har knust han når jeg har vært øverst...
The NYMFO Girl:) Skrevet 3. august 2004 #17 Skrevet 3. august 2004 Jeg er helt enig med di andre!! vekten er ikke noe problem, uansett åssen stilling dere skal ligge i. prat med ham, og få han til og forstå, at det finnes mer enn bare ride stillingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå