AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Har planer om å ta av ca 10 kg. Tror jeg i teorien kan mye om hva som er bra kosthold, men trenger vel mer en oversikt over hvor mange kalorier å innta i løpet av en dag for å gå ned i vekt, samt motivasjon. Har før vært på Grete Roede kurs og Fedon Lindberg kurs. Gikk ned, men i løpet av årene har alt (++) kommet på igjen. Er Vektkubben bra? Hva er i så fall bra/ mindre bra? Anonymous poster hash: dd9e1...e03
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er medlem der nå og jeg syntes det virker veldig bra, for jeg får se hvor mye kalorier det er i det jeg faktisk spiser. Jeg trodde ikke at det var så mye i enkelte matvarer og har da funnet "feilen" i det jeg spiser Man kan også få treningsalternativer spesielt til deg Jeg syntes det virker hvert fall, og det er også andre medlemmer man kan snakke med for motivasjon og råd. Det eneste jeg syntes var litt vanskelig i begynnelsen, er at jeg følte at jeg bare tenkte på mat og sette det inn i dagboka, men etter hvert lærer man seg at det ikke skal ta over Anonymous poster hash: 61ba7...5a4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Takk for svar! Det er jo overkommelig pris. Trenger bare en liten dytt og litt motivasjon til å komme i gang. Anonymous poster hash: dd9e1...e03
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Mener ikke å stjele tråden, men - hvordan er forumet? Er det mye aktivitet? "God kvalitet" på det som skrives? Anonymous poster hash: 4fe8e...261
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Mener ikke å stjele tråden, men - hvordan er forumet? Er det mye aktivitet? "God kvalitet" på det som skrives? Anonymous poster hash: 4fe8e...261 Bare "kupp" i vei. Lurer på det samme selv. ts Anonymous poster hash: dd9e1...e03
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har god erfaring m vektklubb. Noen flere funksjoner enn Grete Roede sin gratis nettside. Om vektklubb vil kunne hjelpe deg å holde borte kiloene når målet er nådd, bedre en GR, er jeg dit usikker på... Anonymous poster hash: 5f054...7ba
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har god erfaring m vektklubb. Noen flere funksjoner enn Grete Roede sin gratis nettside. Om vektklubb vil kunne hjelpe deg å holde borte kiloene når målet er nådd, bedre en GR, er jeg dit usikker på... Anonymous poster hash: 5f054...7ba Dit = dogAnonymous poster hash: 5f054...7ba
Gjest Lite nytt Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Jeg var medlem der for noen år siden. Forumet var da aktivt, vet ikke hvordan det er nå. Gikk ned det jeg skulle og holdt meg der til jeg blei gravid noen år etterpå. Tok det saaakte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå