AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder, vi har ikke vært hverandres eneste sexpartnere. For tre uker siden ble vi enige om å være eksklusive med hverandre og jeg ble veldig glad. Men nå vil han ikke være det likevel. Han sa noe sånn som at han er glad i meg, vil ikke miste meg, eksklusivitet var kanskje å gå for fort fram. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 29be0...c0d
Gjest Tingelinling Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Klart han kan ombestemme seg. Det er hans valg. Nå må du bestemme deg for hvordan du vil forholde deg til dette valget; fortsette forholdet selv om han roter med andre eller avslutte forholdet. 4
got2go Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Mulig han fikk litt hetta og syntes at ting gikk for fort i svingene? 1
peppermyntete Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Han vil ligge med både deg og andre, altså vil han ikke ha bare deg. Hvis du er ute etter kjæreste så slutter du å date denne gutten, hvis du er ute etter sex får du passe på å alltid bruke kondom. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jeg synes du skal si ifra om at det er enten eller på en "ikke-skremmende" måte at det er enten eller. Om han ønsker å ha sex med alt mulig så får han gjøre det, men det blir uten og ha sex med deg. Anonymous poster hash: c64dc...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå