Gå til innhold

Kan noen som er smellfeit gå med dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart du kan gå med den hvis du kommer oppi. Kjøp stor nok str.!

Anonymous poster hash: 4f6da...9b7
  • Liker 2
Skrevet

<--- hankjønn

Nå vet ikke jeg, men kan dette muligens være en type mammakjole (for gravide)?

Har sett noen jenter gå med liknende plagg, og jeg tenker atlltid at de kanskje har tenkt å tenkt å gå gravid videre, selv om de ikke har hatt noen mage.

Regner med at damene her vil kunne fortelle meg, at jeg har tatt helt feil her. :|

Skrevet

Absolutt!

Tror den kan være fin på en stor kropp.

Du går med det du vil. Siden du har kraftige ben, ville jeg vurdert å bruke en stram, sort bukse under. Men det bestemmer du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

<--- hankjønn

Nå vet ikke jeg, men kan dette muligens være en type mammakjole (for gravide)?

Har sett noen jenter gå med liknende plagg, og jeg tenker atlltid at de kanskje har tenkt å tenkt å gå gravid videre, selv om de ikke har hatt noen mage.

Regner med at damene her vil kunne fortelle meg, at jeg har tatt helt feil her. :|

Ja, du tar feil.. :fnise:

Veldig søt kjole, tenker at den sikkert kan være veldig fin på litt større damer også? Eneste jeg ser som kan være problematisk er at det kanskje er litt tynt stoff, at det ikke er så flatterende..? Men tror det burde gå fint, så om de har størrelsen din så prøv :)

Anonymous poster hash: 23c6d...455

• Liker 2
Skrevet

Ja, men om du ikke liker beina dine så ville jeg valgt tjukk strømpebukse, tights eller skinny jeans.

Og pass på at det er rette størrelsen ja :)

Skrevet

Jeg tenker både ja og nei. Jeg er stor selv og kunne aldri brukt en slik kjole, men det har mer med form å gjøre enn vekten i seg selv. Avhengig av figuren din og "plassering" av kilo, så kan det funke veldig bra eller bli helt feil. Om du synes kjolen er fin så kjøp den i riktig størrelse og prøv. Det er veldig fint å se at større jenter også kan kle seg fint, og om kjolen passer kroppen din vil det nok bli knallfint! Forøvrig enig i at det kan være greit å gå for en tykk strømpebukse eller tights til denne. :)

Skrevet

Nelly er ganske små i størrelsene men hvis XL er stort nok så hvorfor ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 422f5...ac9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den kjolen var nyyydelig! Kjenner ei stor jente ( ca 140 kg, 1.70 høy). Hun går ofte i denne stilen, med bukser eller svarte tights under. Fargen på kjolen var også veldig fin. Jeg ville valgt denne om jeg var deg :)

Anonymous poster hash: 5f77d...7a2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kommer i klær fra Nelly er du ikke videre smellfeit.

Anonymous poster hash: 000a9...99c
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg at en kjole som er stram over brystene, litt lengde (rett under knærne) og litt "vid" kunne funket for min kropp...

Jeg fant en som er akkurat slik som jeg tenker, eller nesten.
http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/mesh-insert-embellished-fitflare-dress-530236-14/

Mangler bare at armene er litt mer dekket, så hadde den vært perfekt. Og i større størrelse så klart.
Leggene mine er ikke så store, men vil helst ikke vise noe lår. Brystene burde skjules litt for ellers ser jeg bare horete ut.
TS

Anonymous poster hash: 69e75...01c
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare bittesmå størrelser igjen, så da er jo problemet løst. :ler:

Anonymous poster hash: e10d7...acd

AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok ikke noen på kg svare på da de fleste har en juge bmi på 18 her.

Anonymous poster hash: 16adb...10c

Skrevet

Hva med noe ala dette:

image1xl.jpg

Eller dette:

image1xl.jpg

image4xl.jpg

Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan kroppen din ser ut, og hva du identifiserer som smellfeit, så det blir litt vanskelig å si om den kjolen hadde funket eller ikke. Du kan jo bestille den, så får du prøvd? Føler du deg ikke vel i den kan du bare sende i retur. Evt prøve noe som er litt lengre?

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja du kan trygt gå i denne:) syns du skal gå i akkurat det du ønsker jeg:) ellers så var jo denne veldig fin,kos deg du:)))

Skrevet

Fin farge, men ville nok valgt en kjole som var litt lengre hvis du virkelig er så "feit" som du sier :)

Skrevet

Jeg tror den første kjolen bare vil få deg til å se større ut enn du er, med mindre du går for belte i livet. Da kan det bli riktig så fint :)

Den andre kjolen du linket til var fin og passer godt til litt større kropper, og det samme med de QueenAwesome linket.

Det kan være lurt å lete etter kjoler som er litt tykke i stoffet (kamuflerer og sprer ut fett, litt som en forsiktig hold-in), og kjoler som går inn i livet der du er smalest (kan også bruke et separat belte til det, men det er jo ikke alltid det passer stilen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...