Flekk Skrevet 2. januar 2015 #1 Del Skrevet 2. januar 2015 Noen som vet hvor kaptein sabeltann isen, den med cola smak, selges? Har plutselig fått et så suug på akkurat den da jeg er dårlig og orker ikke spise noe. Må ha den! Har ikke sett den på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 2. januar 2015 #2 Del Skrevet 2. januar 2015 Den er tatt ut av produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. januar 2015 #3 Del Skrevet 3. januar 2015 Den isen var utrolig god da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Del Skrevet 3. januar 2015 At hva for no? Hvorfor er denne isen tatt ut av produksjon? Anonymous poster hash: e38f9...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemåltrost Skrevet 3. januar 2015 #5 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg elsket den isen når jeg var liten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2015 nå ble jeg lei meg og fikk enda mere lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. januar 2015 #7 Del Skrevet 4. januar 2015 Ryddet for avsporinger og svar på dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 5. januar 2015 #8 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei, elsket den selv, så snakket med de som leverer isen til oss på jobben om hvor den hadde blitt av, og fikk da til svar at den var tatt ut av produksjon fordi den var for dyr og lage, kun den isen krevde en produksjonslinje alene. Dyreparken i kristiansand kjøpte resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #9 Del Skrevet 6. januar 2015 Åh, det var en av favorittene mine. Blir aldri for gammel for Sabeltann-is. Tenker på den hver sommer og synes det er såå dumt den ikke selges lenger:( Anonymous poster hash: a3346...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå