Gå til innhold

Nytt år = fullt treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest mann20mb
Skrevet

Januar igjen da... Lurer på hvor mange ivrige sjeler det blir... Godt de som oftes gir opp veldig fort og ser dem aldri igjen... Har noen merket det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å ja... masse folk, de dabber av etterhvert. Og hvert år begynner det noen tynne stilker av noen gutter som fyller 16 det året og vil bli store og sterke, som regel bare en eller to som holder ut og klarer det. Mars er en fin mnd på senteret, da har mange dabbet av... og i november desember har ingen tid til å trene så det er og flott!! Nå er jeg bare i styrke avd, og spinning av og til, aldri ute i de store "dansehallene"

Anonymous poster hash: f3b92...465
AnonymBruker
Skrevet

Grøss jeg gruer meg. Kan bare droppe apparattrening i hvert fall (ikke at jeg bruker de så mye men). De virrer i veien og skravler og surrer rundt :P

Januar og august er håpløse treningsmåneder pga alle nye folk. Men heldigvis gir de seg kjapt de som surrer mest. Og så får man heller bare glede seg over de som faktisk får det til og som blir flinke studiobrukere :)

Anonymous poster hash: 2c911...132
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaggu, ante ikke at det var mulig å bli sjalu på at andre gjør en innsats. Kom dere opp av sofaen, uattraktive bitternisser! :fnise:

Anonymous poster hash: ed20b...396
AnonymBruker
Skrevet

Jaggu, ante ikke at det var mulig å bli sjalu på at andre gjør en innsats. Kom dere opp av sofaen, uattraktive bitternisser! :fnise:

Øhhh?? Attehva?

Jeg er da virkelig ikke misunnelig. Jeg trener 4-5 dager i uka hele året igjennom. Og når det kommer veldig mange støttemedlemmer i januar, som ikke vet hva de holder på med, og heller aldri vil, så er jeg langt i fra misunnelig eller bitter sofasitter :P jeg vil bare ha treningsro.

Jeg heier på de som er målbevisste og faktisk klarer å endre livet sitt. Men jeg heier ikke på de man vet vil falle av lasset allerede 20. januar :P

• Liker 1
Skrevet

En får prøve kanskje å se an hvilken tid på døgnet det er mindre folk der, men selvfølgelig det er nok ikke mange som kan legge slikt til rette.

Ønsker selv å trene mellom 1400 og 1700 hvis jeg kan. Ellers så har jeg sett gjennom vinduene, at det er folk som møter opp allerede ved 7-8 tida. De låser seg inn selv tror jeg.

Skrevet

Jeg blir også litt irritert over de som bare slappfisker rundt på treningssentrene i januar og tar plassen til oss som trener fast. De forsvinner heldigivis iløpet av februar.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir også litt irritert over de som bare slappfisker rundt på treningssentrene i januar og tar plassen til oss som trener fast. De forsvinner heldigivis iløpet av februar.

Om de betaler månedsavgift for å trene så er det like mye deres plass som din plass uansett om man er slapp eller fit.

• Liker 3
Skrevet

Skal melde meg inn på et nytt treningssenter neste uke. Har trent fast i mange år men har flyttet til en annen by. Håper ikke folk tenker det samme om meg fordi jeg begynner der i januar.

• Liker 1
Gjest Brillefin
Skrevet

Samme hvert år, og jeg gleder meg hver gang de useriøse som passer prater med andre og opptar benker ol forsvinner.. men heldigvis at jeg har mulighet til å trene på morgen/ formiddag (student), da er det oftest ikke så mye folk som på ettermiddagene som jeg har sett ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skal melde meg inn på et nytt treningssenter neste uke. Har trent fast i mange år men har flyttet til en annen by. Håper ikke folk tenker det samme om meg fordi jeg begynner der i januar.

Men du er vant til å trene og har sikkert et effektivt opplegg for din trening. Du vil ikke synes i det hele tatt.

Og det er som regel bare koselig med nye folk på senteret. Jeg liker å se at folk gjør en innsats. Men i januar så kommer det mye snodige greier dumpende innom og ødelegger faktisk mye av treningen for de som faktisk vil oppnå noe med trening. Spesielt unge gutter, som henger og prater og vimser rundt. Eller de som er godt voksne, ganske slappe og aldri har trent en dag i sitt liv. Hadde de bare begynt å trene med en PT med en gang, og fått et opplegg, så hadde det gått bra. Men de tror de vil gå ned 20 kg den dagen de går inn på et treningssenter uten å ane hva de skal gjøre der.

• Liker 1
Skrevet

Men du er vant til å trene og har sikkert et effektivt opplegg for din trening. Du vil ikke synes i det hele tatt.

Og det er som regel bare koselig med nye folk på senteret. Jeg liker å se at folk gjør en innsats. Men i januar så kommer det mye snodige greier dumpende innom og ødelegger faktisk mye av treningen for de som faktisk vil oppnå noe med trening. Spesielt unge gutter, som henger og prater og vimser rundt. Eller de som er godt voksne, ganske slappe og aldri har trent en dag i sitt liv. Hadde de bare begynt å trene med en PT med en gang, og fått et opplegg, så hadde det gått bra. Men de tror de vil gå ned 20 kg den dagen de går inn på et treningssenter uten å ane hva de skal gjøre der.

Ok, jeg liker å ikke synes så det høres bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...