AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Nokon som har erfaring med strimmeltestane? Tok nettop ein test, og det var to streker, bare at den eine streken var under den grønne plasten (veit ikkje kva eg skal kalle det). Tok fleire testar for eit par mnd,er sidan, og det var det same med dei. Hadde ingen symptomer dei to forrige gongane, så eg testar ein gong iblant for å oppdage det før eg merkar magen byrjar å vokse. Så, korleis var dine strimmeltestar?Anonymous poster hash: c9017...3e0
Biloba Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Mine var helt topp. Blendahvite på ikke-gravid, og tydelig positiv 2 dager før IKM. Ingen tvetydige eller feilvare.
Enamorada Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Nokon som har erfaring med strimmeltestane? Tok nettop ein test, og det var to streker, bare at den eine streken var under den grønne plasten (veit ikkje kva eg skal kalle det). Tok fleire testar for eit par mnd,er sidan, og det var det same med dei. Hadde ingen symptomer dei to forrige gongane, så eg testar ein gong iblant for å oppdage det før eg merkar magen byrjar å vokse. Så, korleis var dine strimmeltestar?Anonymous poster hash: c9017...3e0 Kan du vise oss bildet av testen din?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Dette er bare fargerester. En teststrek skal være like ved siden av kontrollstrekenAnonymous poster hash: 26fc8...dd4
Kjibba Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Dette er bare fargerester. En teststrek skal være like ved siden av kontrollstrekenAnonymous poster hash: 26fc8...dd4 Trudde det var det kontrollstreken var til eg, blæ..
Kjibba Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Kan du vise oss bildet av testen din? Jepp! Det skal eg! Så snart eg er ferdig med å vere dårlig så eg klarer å stå opp Edit: å søren, ikkje anonym lengre Endret 2. januar 2015 av Kjibba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå