Gå til innhold

Billige-tester.no, graviditetstest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nokon som har erfaring med strimmeltestane?

Tok nettop ein test, og det var to streker, bare at den eine streken var under den grønne plasten (veit ikkje kva eg skal kalle det). Tok fleire testar for eit par mnd,er sidan, og det var det same med dei.

Hadde ingen symptomer dei to forrige gongane, så eg testar ein gong iblant for å oppdage det før eg merkar magen byrjar å vokse.

Så, korleis var dine strimmeltestar?

Anonymous poster hash: c9017...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var helt topp. Blendahvite på ikke-gravid, og tydelig positiv 2 dager før IKM. Ingen tvetydige eller feilvare.

Skrevet

Nokon som har erfaring med strimmeltestane?

Tok nettop ein test, og det var to streker, bare at den eine streken var under den grønne plasten (veit ikkje kva eg skal kalle det). Tok fleire testar for eit par mnd,er sidan, og det var det same med dei.

Hadde ingen symptomer dei to forrige gongane, så eg testar ein gong iblant for å oppdage det før eg merkar magen byrjar å vokse.

Så, korleis var dine strimmeltestar?

Anonymous poster hash: c9017...3e0

Kan du vise oss bildet av testen din?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare fargerester. En teststrek skal være like ved siden av kontrollstreken

Anonymous poster hash: 26fc8...dd4

Skrevet

Dette er bare fargerester. En teststrek skal være like ved siden av kontrollstrekenAnonymous poster hash: 26fc8...dd4

Trudde det var det kontrollstreken var til eg, blæ..

Skrevet (endret)

Kan du vise oss bildet av testen din?

Jepp! Det skal eg! Så snart eg er ferdig med å vere dårlig så eg klarer å stå opp :P

Edit: å søren, ikkje anonym lengre :P

Endret av Kjibba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...