Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #1 Del Skrevet 31. juli 2004 hei vi holder på å pusse opp soverommet . lurer på hvilken farge jeg skal ha på veggene. hvilke farge har dere på soverommet? det er så mye farger å velge i så jeg håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2004 #2 Del Skrevet 31. juli 2004 Vi har en slags gul farge. Den er litt mørk. Veldig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. juli 2004 #3 Del Skrevet 31. juli 2004 Tja, hva har vi egentlig. Har lagt ut et bilde i albumet. Ellers hadde jeg nok kanskje valgt en lys farge av noe slag og heller hatt mer farge på sengetøy, puter, gulvmatter, bilder osv. Lett å variere. Veggfargen på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 31. juli 2004 #4 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg synes alltid det er enklere å kjøpe gardiner først, og så velge en farge som passer til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå