Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så sykt forelsket i en jeg har et seksuelt forhold til. Det gjør så utrolig vondt, og han er i tankene mine konstant. Jeg tviler på at han føler det samme, og om han har gjort det ødela jeg det sikkert i går. Jeg var sørpe, og var bare veldig dum. Å gud, hva skal jeg gjøre? Er jo umulig å komme over han, når jeg tenker på det konstant. Jeg trenger sårt noen råd!

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Si det som det er. Det forandrer ingenting, utover å gi deg svar jo før jo heller.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du i går siden du tror du har ødelagt?

Anonymous poster hash: 4f59c...887
Skrevet

Jeg gjorde vel egentlig ikke noe ille, tror bare jeg ikke var veldig sjarmerende *fylleangst*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde vel egentlig ikke noe ille, tror bare jeg ikke var veldig sjarmerende *fylleangst*

Vel, jeg sendte kjærlighetserklæringer til en fyr jeg liker, og har ganske fylleangst i dag jeg også - om det er noen fattig trøst… klem.

Anonymous poster hash: 4f59c...887

Skrevet

Si det som det er. Det forandrer ingenting, utover å gi deg svar jo før jo heller.

Hvordan skal jeg si det isåfall? Vet ikke om jeg møter han igjen i nærmeste fremtid

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvordan skal jeg si det isåfall? Vet ikke om jeg møter han igjen i nærmeste fremtid

Hei XXX, jeg tror jeg føler mer en bare tenning for deg...

Og så går det enten til himmel eller helvete. Uansett så vet en hva en har å forholde seg til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...