Gå til innhold

jeg elsker fortsatt eksen så enormt..hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er en jente som var i et forhold som varte i et år. ( slutt for 6-7 mnd siden).

det var en utrolig tøff slutt og jeg var utrolig lei meg i flere mnd etterpå.

..så kom det seg.. jeg fikk mer kontakt med venner, han flyttet vekk så jeg traff aldri på han. vi mistet kontakten helt...

men nå plutselig, rundt hans bursdag/jul begynte jeg å tenke på han igjen. jeg er så utrolig glad i han fremdeles og tenker på han som den rette. klarer bare ikke gi slipp på han uansett hva jeg gjør. jeg har snakket med andre gutter, men til slutt ender tankene mine opp hos han. jeg kan fortsatt gråte over han! .. jeg føler meg så utrolig ensom. jeg er kjempedeprimert og det går ut over hverdagene mine!! jeg savner han hver. eneste. dag. og det tar knekken på meg..

han er fortiden ikke interessert i kontakt med meg virker det som. jeg skriver ikke til han heller da, tilfelle jeg blir totalt avvist. sagt gratulerer med dagen, hvor jeg fikk tilbake '' tusen takk :D ''... men så stopper det der. ikke noe hvordan har du det eller noe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er typisk å tenke på eksen (og andre personer som er borte, som har stått deg nær) rundt juletider/ inngangen av et nytt år. Det er liksom tiden for ettertanke.

Prøv å se på det nye året som en ny start. For å komme helt over han, må du sørge for å ha null kontakt. Det inkluderer også sniking på sosiale medier.

Anonymous poster hash: f450c...ce5
AnonymBruker
Skrevet

Har det akkurat samme som deg bare jeg er en mann. Utrolig dumt. Jeg elsker hun forsatt og prøver å få hun til å skjønne at jeg elsker hun så høyt og jeg har endret meg om hun bare gir meg en kjangs.

Anonymous poster hash: 2be75...67a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, TS. Jeg gjorde det slutt med eksen for rett over 1 år siden. Det var eg tungt brudd, og ikke gjensidig fra hennes side, men vi var gode venner. Vi har hatt god kontakt siden, og jeg datet en ny jente i ca 6 måneder hvor jeg ikke tenkte på eksen i heletatt. Men nå plutslig i julen så har det kommet en enorm savn, som jeg har kjent på hver eneste dag. Det gjør faktisk fysisk vondt.
Men det er som AB over meg her sier, at det er typisk å savne personer som en ekskjæreste rundt juletider. Jeg tror også mye av mitt savn kommer av mangel på intimitet.

Men nytt år, du får se på det som en restart. Lev livet, begynn å tren, heng med venner, etc, så med tiden til hjelp, så er han glemt.

Godt nyttår, og lykke til!

Endret av AmorFati
Skrevet

Slik er det å ha kjærlighetssorg, helt til den dagen du merker at du ikke bryr deg om h*n lengre. Det kan ta uker og det kan ta år, litt hva du velger å gjøre det til selv i grunn.

Skrevet

Ja det er noe ordentlig dritt det der, den vonde klumpen i magen , tankene som sporer over på eksen uten forvarsel .. Det var jeg selv som satte spikern i kista i mitt forhold , men allikevel savner jeg henne så mye. Vi hadde ting vi skulle pratet ut om og ordnet opp i , men vi trives så godt i hverandres selskap. Nesten litt rart at det bare ble slutt. Men men.. sånn er livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...