AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Del Skrevet 1. januar 2015 Er du flink til å rengjøre tenner og munn? Får inntrykk av at det er "normalt" å pusse tennene en gang om dagen. Selv er jeg veldig nøye. Noen vil sikkert si for nøye. Jeg pusser tennene, bruker tanntråd og munnskyllevann. Dette gjør jeg hver morgen og kveld. Og selvsagt tannpirker i løpet av dagen om det skulle bli behov for det. Hva er dine rutiner her? Anonymous poster hash: cb4e0...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YogiTea Skrevet 1. januar 2015 #2 Del Skrevet 1. januar 2015 Bytt ut tannpirkeren med tanntråd så slipper du å skade tannkjøttet som da igjen gir grobunn for bakterier og tannkjøttlidelser, så er du et prakteksempklar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Del Skrevet 1. januar 2015 Bytt ut tannpirkeren med tanntråd så slipper du å skade tannkjøttet som da igjen gir grobunn for bakterier og tannkjøttlidelser, så er du et prakteksempklar Jeg bruker tanntråd. Tannpirker da det er nødvendig . Som f.eks etter mat på restaurant. Litt mer diskré å bruke tannpirker enn tanntråd da. Anonymous poster hash: cb4e0...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Del Skrevet 1. januar 2015 Er det virkelig normalt å pusse en gang om dag? Trodde to ganger var anbefalt...jeg pusser morgen og kveld, bruker mellomromsbørste noen ganger i uka, det samme med tanntråd.Anonymous poster hash: 2a57e...d01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 1. januar 2015 #5 Del Skrevet 1. januar 2015 Pusser morgen og kveld (som de fleste andre trodde jeg?) men skjelden tanntråd og aldri tannpirker. Tanntråd synes jeg er så grisete at jeg heller pusser tennene/ tar en tyggis som spyttes ut igjen når "jobben er gjort" . Tannpirker har jeg ikke sjans til å få mellom tennene., de knekker hver gang og da sitter det plutselig en trebit der som jeg ikke får ut. Prøver jeg en ny tannpirker knekker jo den også. You get the picture Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg børster morgen og kveld + munnvann. Tanntråd har jeg problemer med, etter jeg hadde tannregulering får jeg den ikke mellom foruten om tennene helt fremst oppe:P Tannpirkere synes jeg er litt ekle og bruker kun når noe virkelig sitter fast:P Anonymous poster hash: bb813...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. januar 2015 #7 Del Skrevet 15. januar 2015 Ehnpusser tanna kvar morgon og kveld. Brukar tanntråd på eit sånn "tanntrådkost", tannpirker i løpet av dagen og fluorskyll på kvelden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2015 #8 Del Skrevet 15. januar 2015 Er du flink til å rengjøre tenner og munn? Får inntrykk av at det er "normalt" å pusse tennene en gang om dagen. Selv er jeg veldig nøye. Noen vil sikkert si for nøye. Jeg pusser tennene, bruker tanntråd og munnskyllevann. Dette gjør jeg hver morgen og kveld. Og selvsagt tannpirker i løpet av dagen om det skulle bli behov for det. Hva er dine rutiner her?Anonymous poster hash: cb4e0...8f9 1. Har fire tannbørster med fargekode, det her pga de må tørke for hver gang de blir brukt. 2. Jeg pusser tennene to ganger om dagen. 3. Jeg bruker tanntråd hver dag. 4. Noen ganger bruker jeg munnskyll også, men ikke hver dag pga jeg ikke liker smaken av den. I mitt førti årige liv så har jeg hatt 2 hull i tennene og jeg jobber hardt for at det ikke skal bli flere pga jeg er pingle hos tannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 15. januar 2015 #9 Del Skrevet 15. januar 2015 Pusser tenner 2-4 ganger om dagen, kommer litt an på hva som står på tapetet. Tanntråd morgen og kveld. Fortsatt ikke funnet fluorskyll jeg ikke brekker meg av. Folk med dårlig ånde er noe av det verste jeg vet. Spesielt kontorkaffeånde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg pusser tennene og bruker tanntråd morgen og kveld. Har aldri hatt hull. Anonymous poster hash: 5de69...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå