AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er utdannet sykepleier med diverse videreutdanninger. Alt jeg ønsker er å bli parterapeut (ikke familieterapeut). Jeg vet bare ikke om hvor i Norge dette er mulig, derfor spør jeg her. Jeg vet Frode Thuen ved universitetet i Bergen ledet en slik utdanning noen år, men tror den er lagt ned..Noen som vet? Og evt hvor ellers kan man få gjort dette? jeg brenner skikkelig for det og har jeg bestemt meg for noe, så skal jeg få det til før eller siden Tips mottas med takk. Anonymous poster hash: 3daa8...78e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Tror ikke det er vanlig at sykepleiere er det. Men kanskje hvis du tar psykiatrisk sykepleier? Anonymous poster hash: 3cb6d...7d4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Hva tror du forskjellen på å være parterapeut og familieterapeut er? Anonymous poster hash: 9eb03...df0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Mulig du kan søke på master i familieterapi på Diakonhjemmet høyskole. Vil tro du kan søke på jobber som parterapeut da. Anonymous poster hash: d597c...681 1
Jessica! Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=RL2mVNf-CKOr8wf5-IDABA&gws_rd=ssl#q=sykepleier+jobber+som+parterapeut Bare random når man googler sykepleier og parterapeut. Ser ut som flere er videreutdannet innen psykiatri eller familieterapi Diakonhjemmet, som det skrives over her er et veldig godt alternativ. Gikk der selv og synes skolen er knallbra!