AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hei hei. Så det er en fyr jeg er utrolig betatt av, og jeg liker han så jævla godt. Avtalte og treffes igjen til uken nå, men jeg er så redd for å bli såret, og jeg vet ikke hvor jeg har han. I tillegg han reiser tilbake til studiestedet sitt snart, og jeg kommer bare til å savne han enda mer. Nå som jeg har LITT mer kontroll på følelsene mine, og fått han litt på avstand, vurderer å bare backe ut for å beskytte hjertet mitt.. selvom jeg er blitt glad i han. Så kan jeg heller møte han senere. <3 Han vet at jeg liker han godt. Vi er begge 20 år. men hvordan skal jeg avlyse daten? Hva skal jeg skrive i melding til han? Anonymous poster hash: 2ffc4...f10
breiflabb Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Kan du ikke bare si det akkurat som det er? Avlyser du på feil måte kan det bli veldig feil for han og.. Jeg er hvertfall veldig fan av ærlighet!
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville bare sagt det som det er. Han drar snart tilbake til der han studerer og du ønsker ikke å få (mer) følelser for så å bli såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå