AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Dere ser spørsmålet ovenfor. Føler meg etter manglende interesse fra kvinner at jeg er en av "de".. Mine 175 cm, 69 kg, kort hår, ikke skjegg, kler meg pent når jeg er på noe, oppfører meg bra, og er generellt snill og grei. Tinder får jeg lite matcher og jeg har tidligere kastet bort penger på både sukker og møteplassen. Så om det er andre nettsteder en bør oppsøke så gi lyd. Hva sier dere? Dette er selvsagt skrevet med ett lite glimt i øyet, men en reel problemstilling for flere. Anonymous poster hash: 3de5e...e30
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Problemet med at kvinner konsekvent sikter for høyt er dessverre det samme på alle nettdatingsider. Anonymous poster hash: 4cd5d...967 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Det er noen ganger vanskeligere på nett enn i virkeligheten, fordi folk går mye etter bilder der, og ser ikke sjarmen man kan ha. Meld deg heller inn i foreninger/kurs, så du kan bli kjent med noen der. Anonymous poster hash: 8e0bd...49a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Folk er ofte mye mer overfladiske på internett enn i virkeligheten. På internett baserer man seg på et eller flere bilder, og en viss mengde informasjon. Det blir ofte veldig kunstig og det er mange ting som humor som er vanskelig å få fram. Kroppspråk og personlighet kommer ofte veldig lite fram. Det er nok best å bare satse på å treffe noen tilfeldig og få inntrykkene av en person på en naturlig måte. Du sier du er 175 cm høy, vel kjendiser som Zac Efron, Ed Westwick og mange andre er omtrent like høy som deg, og det er mange jenter som er helt gale etter dem. Greit nok de er kjendiser, noe som sikkert gjør dem mer interessante for jenter, men høydemessig kan du sammenligne deg med dem. Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Anonymous poster hash: 2b025...0d2 2
Valentin Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Tinder, Hot or not er gratis (tinder er blitt litt dødt men får stadig vekk matches) Møteplassen og match er det veldig mange som har vært innom profilen og sukker virker helt tomt. Ta skikkelige bilder. Hjelper mye. Endret 1. januar 2015 av Valentin
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Folk er ofte mye mer overfladiske på internett enn i virkeligheten. På internett baserer man seg på et eller flere bilder, og en viss mengde informasjon. Det blir ofte veldig kunstig og det er mange ting som humor som er vanskelig å få fram. Kroppspråk og personlighet kommer ofte veldig lite fram. Det er nok best å bare satse på å treffe noen tilfeldig og få inntrykkene av en person på en naturlig måte. Du sier du er 175 cm høy, vel kjendiser som Zac Efron, Ed Westwick og mange andre er omtrent like høy som deg, og det er mange jenter som er helt gale etter dem. Greit nok de er kjendiser, noe som sikkert gjør dem mer interessante for jenter, men høydemessig kan du sammenligne deg med dem. Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Nå har sikkert disse en helt annen sosial status, så ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymous poster hash: 43b1f...387 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Nå har sikkert disse en helt annen sosial status, så ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymous poster hash: 43b1f...387 Det er sammenignbart rett og slett fordi sosial status er hva man gjør det til selv. Greit nok disse kjendisene har hatt mye hell for å komme dit de er i dag, men mange ting kan man altså sammenligne seg med kjendiser. Mange naive nek i dette landet og mange andre tror at kjendiser er så mye bedre enn andre folk på gata. Men gjett hva, hva var disse menneskene som er kjendiser nå, før de ble berømt? De var helt ordinære mennesker... Ikke det at de ikke er ordinære mennesker lengre. Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Anonymous poster hash: 2b025...0d2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Det er sammenignbart rett og slett fordi sosial status er hva man gjør det til selv. Greit nok disse kjendisene har hatt mye hell for å komme dit de er i dag, men mange ting kan man altså sammenligne seg med kjendiser. Mange naive nek i dette landet og mange andre tror at kjendiser er så mye bedre enn andre folk på gata. Men gjett hva, hva var disse menneskene som er kjendiser nå, før de ble berømt? De var helt ordinære mennesker... Ikke det at de ikke er ordinære mennesker lengre. Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Anonymous poster hash: 2b025...0d2 Hadde TS lignet på Zac eller Ed hadde han neppe vært på KG. Lær deg om attraksjon og hvordan sosial status fungerer. Anonymous poster hash: 43b1f...387 1
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Du skal få ett konstruktivt råd av meg: - pene portrettbilder. Det er slik at uansett hvor hyggelig dialogen er så faller ikke alle andre mennesker for akkurat det samme visuelle inntrykket, - så du bør legge litt innsats i å få tatt bilder som viser deg som den flotte og sjarmerende mannen du er. Da bygger bildene opp under ordene dine og gir et godt totalinntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå