Gå til innhold

Hvordan flørte diskret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en liten flørt på jobben, men vi er aldri alene og ryktene går allerede. Jeg vil gjerne finne en forsiktig måte å flørte på/hinte om at jeg er interessert uten at alle andre trenger å få det med seg.

Noen gode råd?

(Vi har ingen regler mot sånt på jobb, de fleste synes det er koslig om kollegaer finner hverandre) 😊

Anonymous poster hash: c8fe5...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber dere på kontor/PC?

Da kan du jo sende mail. En intern vits eller noe, eller et eller annet dere har pratet om. Samme hva det er egentlig, sender du dagens dumme kattevideo kun til han i stedet for hele avdelingen, så blir det litt intimt og internt og kan utvikle seg til en flørtete mailutveksling.

• Liker 1
Skrevet

Flørt med øynene ;) (Når det bare er han som kan se dem)

Skrevet

Alltid bankers med øyekontakt, blinking og blikk. Ellers er jo en positiv tone og kansje litt gode kommentarer eller høflige gester =)

AnonymBruker
Skrevet

Jobber dere på kontor/PC?

Da kan du jo sende mail. En intern vits eller noe, eller et eller annet dere har pratet om. Samme hva det er egentlig, sender du dagens dumme kattevideo kun til han i stedet for hele avdelingen, så blir det litt intimt og internt og kan utvikle seg til en flørtete mailutveksling.

Nei, kokk og servitør. Så har tre kjappe sekunder sammen før jeg må gå... og så kommer jeg tilbake to minutter etter :)

Skrevet

Nei, kokk og servitør. Så har tre kjappe sekunder sammen før jeg må gå... og så kommer jeg tilbake to minutter etter :)

Da må du ihvertfall gi han mange frekke blikk ;-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...