AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har lyst til å begynne og selge brukte truser og sokker, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Vil gjøre det på ærlig og redelig vis, med tanke på inntekt og skatt. Men har ikke så lyst til å fortelle noen hva jeg driver med heller. Må jeg starte egen virksomhet? Hvordan gjøres det med pengeoverføring? Jeg må vel opprette en konto.. Får motparten vite navnet mitt hvis jeg bare lager konto hos DnB? Dukker det opp der noe sted? Hvor fører jeg opp hva inntekten kommer av? Ønsker rett og slett tips til hvordan jeg kan gjøre dette anonymt og på riktig måte uten å bryte noen lov! Anonymous poster hash: 09103...ca0
Gjest Fenrir Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 (endret) finnes det menn og damer som kjøper brukte truser og sokker? Endret 1. januar 2015 av Fenrir
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jepp, det er faktisk marked for det. Mange menn som tenner på brukte dametruser. Selv synes jeg det er litt ekkelt, men hver sin smak. Er jo utrolig lettjente penger egentlig. -TSAnonymous poster hash: 09103...ca0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Bruk paypal Tror ikke du kan bruke paypal til slikt. Leste om det et eller annet sted, og at man kan bli utestengt hvis man bruker paypal til sånt. Dessuten kommer vel navnet mitt opp der? Anonymous poster hash: 09103...ca0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 09103...ca0
Normandie Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Jeg ser du har høye tanker om bremsesporene dine. 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Jeg ser du har høye tanker om bremsesporene dine. Høye tanker? Eller kanskje bare at hun vet som de fleste andre at brukte truser kan gå for opp mot 3000 kr pr stk. Alt er anonymt og det er en veldig uskyldig fetisj, så hvorfor ikke. Anonymous poster hash: 33fa2...3de 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Ingen som vet nettsider? Anonymous poster hash: 78772...28a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Jeg tror ts tar litt lett på dette her. Altså, de menn som etterspør brukte truser vil ikke ha med bremsespor i. De vil ha truser som kvinnen har hatt på seg minst en dag. Og det må være saliva i trusen som stammer fra når kvinnen var våt av kåtskap. Klarer ts å produsere disse trusene på løpende bånd? Dvs være kliss våt i trusa hver dag. Anonymous poster hash: fe9a7...792
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 De vil også som oftest ha "levering" - altså at du møter opp personlig, eventuelt at de får lov til å ta trusene av deg selv. Jeg holdt på med dette en stund, men stoppet da omtrent 80 % av de interesserte ikke lenger var interessert hvis jeg ikke "leverte". Er du keen på det? Anonymous poster hash: 1a5fc...54d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 De vil også som oftest ha "levering" - altså at du møter opp personlig, eventuelt at de får lov til å ta trusene av deg selv. Jeg holdt på med dette en stund, men stoppet da omtrent 80 % av de interesserte ikke lenger var interessert hvis jeg ikke "leverte". Er du keen på det? Dette er helt riktig tror jeg. Jeg kjøper selv men kun ved levering og at jeg får ta dem av selv. Det var ikke sånn i starten men har blitt mye mer av det. Anonymous poster hash: 33fa2...3de
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #13 Skrevet 2. januar 2015 Jeg tror ts tar litt lett på dette her. Altså, de menn som etterspør brukte truser vil ikke ha med bremsespor i. De vil ha truser som kvinnen har hatt på seg minst en dag. Og det må være saliva i trusen som stammer fra når kvinnen var våt av kåtskap. Klarer ts å produsere disse trusene på løpende bånd? Dvs være kliss våt i trusa hver dag. Dette er nok litt feil, "vi" som tenner på dette blir kåte av lukten selv om hun ikke har vært kåt. Det er super enkelt å "produsere" disse trusene men å bli lagt merke til er det som er vanskelig. Ikke bare å lage en hjemmeside også har man kjøpere, man må få en god del besøkende åpenbart. Anonymous poster hash: 33fa2...3de
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #14 Skrevet 2. januar 2015 http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?filtersAnonymous poster hash: 226ab...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #15 Skrevet 2. januar 2015 Det beste er vel å bli en camgirl. Da får du en mye bedre pris og større marked pluss at du får inntektene fra cam pluss trusesalget. det er mange på f.eks chatrubate som gjør det og tjener gode penger på det.Anonymous poster hash: 621ca...32a
Gjest Fenrir Skrevet 2. januar 2015 #16 Skrevet 2. januar 2015 Jepp, det er faktisk marked for det. Mange menn som tenner på brukte dametruser. Selv synes jeg det er litt ekkelt, men hver sin smak. Er jo utrolig lettjente penger egentlig. -TSAnonymous poster hash: 09103...ca0 Var jeg faktisk ikke klar over. Nå vell vær sin smak=).
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #17 Skrevet 2. januar 2015 Jeg brukte å stjele min søsters brukte truser før i tiden. Kunne gjerne kjøpt ei av trusene hennes eller en annen attraktiv dame. Men må nok ha kjent den dama i virkeligheten og bygget opp attraksjon til denne dama over tid 3000 for ei brukt truse er littvel overdrevent. Dem må være jævlig obsessed med deg for å gå med på det wtf? Anonymous poster hash: bc56e...f7d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Jeg brukte å stjele min søsters brukte truser før i tiden. Kunne gjerne kjøpt ei av trusene hennes eller en annen attraktiv dame. Men må nok ha kjent den dama i virkeligheten og bygget opp attraksjon til denne dama over tid 3000 for ei brukt truse er littvel overdrevent. Dem må være jævlig obsessed med deg for å gå med på det wtf? Anonymous poster hash: bc56e...f7d Anonymous poster hash: c323a...97d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 Du ville blitt overrasket hvis du visste hvor mange gutter som har tatt trusa til søstra eller moren sin Anonymous poster hash: 33fa2...3de
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #20 Skrevet 4. januar 2015 Anonymous poster hash: c323a...97d Jeg brukte å runke i min søster sine truser og min mor sine og kastet de etterpå Anonymous poster hash: cf0df...870
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå