AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har møtt en superbra fyr. Vi driver å dater. Men jeg er så usikker! En del av meg sier "behold han", mens en annen del sier "dropp han". Han sier selv han ikke er klar for noe forhold akkurat nå, men at han gjerne vil bli bedre kjent og så ta det derfra. Han har også sagt at han kun vil date meg, og ikke vil treffe andre i mens selv om han ikke helt vet om han er klar. Og det jo bra! Men det gjør meg jo ganske usikker også, når han ikke helt vet. Så en del av meg sier at jeg skal bruke tid på å bli kjent med han. Jeg vil jo ikke forhaste meg inn i et forhold heller. Og hvis han (eller evt jeg) finner ut at det ikke er noe, ja, så ok. Det er jo ikke værre, men jeg er jo litt redd for å bli skuffet/såret likevel. Den andre delen sier jeg skal droppe han. Men jeg vet ikke om jeg klarer det heller. Han er veldig ærlig og gir beskjed om hva han tenker og føler. Så jeg tror nok ikke han lurer meg heller. Og bare for å ha det sagt, vi har ikke hatt sex! Litt klining har det blitt, men vi er enig om å ikke gå lengre da det lett kan oppstå følelser hos en eller den ene kan bli såret/angre. Jeg har også spurt han rett ut om han allerede nå kan si noe om han vil fortsette eller kun ser på dette som et vennskap. Men han har sagt vil fortsette og bli bedre kjent og se det an. Og at han ikke bare vil "gi meg opp" bare fordi han ikke helt vet selv. Jeg blir så usikker! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje noen har gode råd? Anonymous poster hash: a7e3b...0f0
Fame Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er vel på en måte på samme sted, tror jeg, men her har vi det supert sammen selv om vi ikke er stemplet som offisielt sammen enda. I mitt tilfellet er han heller ikke klar for noe forhold, noe jeg respekterer og synes er greit. Vi har det jo bra sånn som det er uansett. Nå har vi gått litt lenger og har veldig ofte sex, men vet ikke om det har så veldig mye å si sånn sett. Jeg synes dere burde kose dere og respektere at han vil vente
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er vel på en måte på samme sted, tror jeg, men her har vi det supert sammen selv om vi ikke er stemplet som offisielt sammen enda. I mitt tilfellet er han heller ikke klar for noe forhold, noe jeg respekterer og synes er greit. Vi har det jo bra sånn som det er uansett. Nå har vi gått litt lenger og har veldig ofte sex, men vet ikke om det har så veldig mye å si sånn sett. Jeg synes dere burde kose dere og respektere at han vil vente Jeg vil jo helst bare fortsette og så se hvordan det går. Men så er jeg så redd for at vi fortsetter lenge uten at noe skjer, og så blir jeg bare lei meg fordi jeg har så store forhåpninger om noe mer Anonymous poster hash: a7e3b...0f0
Fame Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg vil jo helst bare fortsette og så se hvordan det går. Men så er jeg så redd for at vi fortsetter lenge uten at noe skjer, og så blir jeg bare lei meg fordi jeg har så store forhåpninger om noe mer Anonymous poster hash: a7e3b...0f0 Bedre å fortsette når det fint kan skje noe. Han virker jo ikke negativ til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå