Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Både Silfen sitt forslag og Linn35 sitt forslag likte jeg godt begge to! Bedre enn det første skjørtet her til ts.
Hottrio Skrevet 2. januar 2015 #22 Skrevet 2. januar 2015 Jeg syns dette også er fint; Kunne tenkt meg dette skjørtet selv.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #23 Skrevet 2. januar 2015 Liker TS' forslag best egentlig! Anonymous poster hash: 2a36c...e8e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #24 Skrevet 2. januar 2015 Er det fint eller ikke, syns dere? Jeg har så lyst på det, digger paisleymønster og syns rett og slett det var lekkert. Mannen min syns derimot det ser ut som en gardin... Hva syns dere? Anonymous poster hash: 4513d...7a4 Jeg tror det kan bli kjempefint med den rette stylingen. Men jeg har lett og lett, og stirret til øyet blir stort og vått uten å finne spor av paisley-elementer i det mønsteret. Eller er jeg bare blind? Silfen sitt forslag er derimot paisley. Anonymous poster hash: 0fa06...ae1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #25 Skrevet 2. januar 2015 Jeg tror det kan bli kjempefint med den rette stylingen. Men jeg har lett og lett, og stirret til øyet blir stort og vått uten å finne spor av paisley-elementer i det mønsteret. Eller er jeg bare blind? Silfen sitt forslag er derimot paisley. Anonymous poster hash: 0fa06...ae1 Er kanskje ikke hel-paisley, men sånn nesten, da Det står på nettsiden at det er paisleymønster, og det minner jo litt om det. Er klar over at Silfen sitt forslag er desto bedre ifht paisley Takk for så mange gode innspill alle. TS Anonymous poster hash: 4513d...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå