Gå til innhold

Hvilken farge på skjorte inni denne genseren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

s-l140.jpg

Har nettopp kjøpt denne genseren, det er en Ralph Lauren-genser, som kommer til å bli en typisk hverdagsgenser til jeans. Men jeg lurer på hva som er finest...å gå med den "as is", eller med skjerf i halsen eller en skjorte inni? I Såfall, hva slags farge på skjorten?

Takk....

Anonymous poster hash: fe800...0b3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er finest å gå med den akkurat slik du føler for... :)

Anonymous poster hash: ee758...f37

• Liker 1
Gjest Linn35
Skrevet

Den var jo fin! Elsker RL! jeg hadde brukt den som den er, eller med et skjerf i halsen. Hvis du vil ha skjorte inni, ville jeg iallefall ikke hatt lyseblå skjorte, det blir fort feil. Syns ikke jeg ser for meg at hvitt blir fint heller faktisk, selvom de fleste vil mene det går til alt. Brun skjorte kanskje, eller marine? Vet ikke...finest "as is" :)

Gjest Livmora
Skrevet

Mørk blå skjorte eller ingenting. IKKE skjerf, fysj

Om du har mørkere toner i håret kan du også gå med hvit. Kan fort bli alt for lyst om du har lyst hår.

Gjest Linn35
Skrevet

Mørk blå skjorte eller ingenting. IKKE skjerf, fysj

Om du har mørkere toner i håret kan du også gå med hvit. Kan fort bli alt for lyst om du har lyst hår.

Hva blir feil med skjerf? Forøvirg enig i at mørkblp skjorte blir finest.... ;)

Gjest Livmora
Skrevet

Hva blir feil med skjerf? Forøvirg enig i at mørkblp skjorte blir finest.... ;)

Ingen ting i veien med skjerf som bøir brukt for varme, men de som blir brukt som en "accessorie" har jeg ikke sansen for. Mulig dette bare er ett inntrykk fra min hjemby, men blir sett på annerledes hvor du bor:-)

Gjest Linn35
Skrevet

Ingen ting i veien med skjerf som bøir brukt for varme, men de som blir brukt som en "accessorie" har jeg ikke sansen for. Mulig dette bare er ett inntrykk fra min hjemby, men blir sett på annerledes hvor du bor:-)

Helt sikkert litt forskjellig. Her i sør (Kr.sand) er det knall med skjerf i halsen (ikke bare for å holde varmen ;)). Så hvis du tilfeldigvis også bor her, så kanskje det til og med er forskjell fra miljø til miljø, hehe ;)

Skrevet

Hvis du søker på "ralph lauren sweater" på pinterest får du opp en god del forslag 😃

Skrevet

Jeg ville brukt en hvit skjorte inni :-)

Skrevet

Hvit skjorte en dag, bare genser en annen dag, skjerf en tredje dag - 3 litt ulike antrekk ;) Just sayin'

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Bokstavene/logoen på genseren er i rosa. Kan ikke da en rosa skjorte bli fint inni?

TS

Anonymous poster hash: fe800...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...