AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg sliter med å få i meg omega 3 gjennom kosten og vil begynne å ta kapsler - problemet er at jeg finner bare kapsler på nettet hvor jeg må ta 4-8 av dem hver dag. Og det blir for mye syns jeg! Hvor finner jeg bokser med omega 3 som jeg bare trenger å ta 1 eller 2 kapsler av? Jeg svelger en del tilskudd fra før, samt medisiner, og vil ikke ta så mange flere. Svelger omtrent 5-6 kapsler fra før (mesteparten er nødvendig medisin). Tran takler jeg ikke. Anonymous poster hash: a0df0...338
Tullehøna Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Vanlige matbutikker har trankapler som man kan ta 1 eller 2 om dagen ettersom hvor mye man trenger:)
Supraspinatus Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 De får bare en viss mengde omega-3 inn per vekt/volum. Derfor må du nødvendigvis ta like mange kapsler uansett hvilken produsent du velger. Lavere antall kapsler betyr bare mindre dose. Jeg tar selv flytende omega-3 fra OmegaCure. Er fornøyd med det produktet, men det er ikke tran så du må ta vitamin D (og kanskje A) utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå