Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg er bedt i bryllup i sommer hvor kleskoden er smoking/mørk dress. Jeg har aldri vært i bryllup før og aner ikke hva jeg skal gå i!

Jeg er ca 1.65m høy og slank og har rødt hår (ca denne fargen) til skuldrene. Omtrent 90% av klesskapet mitt består av svarte klær...

Hvis noen har tips til kjoletyper og farger så blir jeg veldig takknemmelig :blomst:

Anonymous poster hash: bd584...88e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har "mørk dress" på innbydelsene og tenker at folk kan komme akkurat som de vil.
Ville spurt bruden om det var ok med svart kjole kanskje, siden det er "ukorrekt" - men jeg personlig syns ikke det gjør noe.

Anonymous poster hash: 58d54...363
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha styrt unna farger som sort, rødt, hvitt og andre duse farger som ofte er å se på brudekjoler i dag. Det er sikkert greit for enkelte bruder å gå i sort, men for svært mange er det ikke det. Like greit å holde seg unna.

Anonymous poster hash: fca97...041
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk!

Jeg har aldri møtt brudeparet selv (litt fjern slektning av kjæresten min), men jeg skal høre litt rundt i familien hvilke farger som vil være OK å gå med :)

AnonymBruker
Skrevet

Mørkeblått blir ikke feil. Du kan også gå for grønt, det ser ofte bra ut på rødhårede.

Anonymous poster hash: 580ec...092
Skrevet

Det med fargekoder er bare noe gammeldags tøv! Du kan bruke den fargen du vil, bare du ikke stiller i helt hvit kjole som kan ligne på den bruden bærer.

Og på sommeren er kjole i pasteller helt og fullt lovlig. Det skulle da ellers bare mangle...

AnonymBruker
Skrevet

Setter stor pris på svarene, tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...