Gå til innhold

Har jeg villedet fyren, eller er han bare masete?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt mld'er med en fyr i noen uker, og vi har møttes èn gang på byen bare for å si hei. Han var med en kompis og jeg var med noen venner.
Vi drakk begge to, og han var ganske intens. Han var veldig rett-på-sak, og ville gjerne bli med meg hjem for å "bli bedre kjent".
Jeg takket nei den dagen etter som jeg knapt kjente han, og dro på nachspiel med noen venner, han ville ikke bli med dit heller. (Dette er en fyr jeg har møtt via jobb, ikke på nettet..)
Utover natta har han ringt meg 10-11 ganger og sendt to mld'er og lurer på hvor jeg er og når jeg skal hjem. Jeg så ikke mld'ene før jeg kom hjem på natta, så jeg svarte dagen etter.

Etter dette har han sendt meg minst èn mld hver dag den siste uka. Om jeg ikke svarer, kommer det en mld til, eller så ringer han. For min del er han ikke noe kjærestemateriale, men sikkert en jeg kunne havnet til sengs med i fylla, under de rette omstendighetene.. Men han begynner å bli litt for masete til at jeg vil noe som helst med han..

Igår var jeg ute å feiret nyttår med venner og dro innom utestedet han jobbet på. Vi snakket knapt sammen og jeg var ganske full. Etterpå dro jeg på nach med venner.
Kl. 8 på morgenen idag får jeg mld om at han var så skuffet over meg. Fordi jeg ikke hadde prioritert å heller ta med han hjem.. (Han var jo på jobb til kl.5 - halv 6 i morges..)
Skal også sies at jeg selv ramla inn døra hjemme i 7-8 tiden i morges og fortsatt var våken da jeg fikk den mld. Jeg hadde ganske høy promille, så jeg hinta vel til at jeg ville ha "besøk" uten at vi fikk avtalt det konkret, og så har jeg altså sovna mens vi sendte de mld'ene..

Jeg forklarte det når jeg våknet, og utover dagen har han sendt noen mld'er.. Han har fri idag og ville gjerne ta noen øl med meg, men jeg forklarte at jeg desverre måtte ty til fornuften idag, ettersom jeg har sovet 2 timer i natt og vil legge meg tidlig i kveld. Da ble han dritsur og skrev at "du kan bare være fornuftig, men jeg gidder ikke å sende deg noe mer mld'er. DER gikk grensa!!"

Der gikk grennsa? Skjønner ikke hva han er så sint for..
Har jeg villedet han, eller er han bare masete?

På èn måte kan han bare være så sur han bare vil, og jeg vil ikke svare han å sitte å forsvare meg selv, men samtidig bor vi veldig nært hverandre og han jobber på det utestedet som alle pleier å gå på i helgene.
Føles også veldig rart at han skal være sur på meg, når vi knapt kjenner hverandre, bare fordi jeg ikke kan ta meg tid når det passer han.. Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 00956...d14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo selv at han er en du kunne ha havnet i sengs med på fylla. At dette er noe du er åpen for er vel ganske tydelig, ettersom han har pushet for sex såpass mange ganger (sene meldinger, vil ha deg med hjem..)

En ting er når en jente holder igjen fordi hun ikke vil ha sex for tidlig og vil ha et forhold - det er et vanlig scenario som man tross alt respekterer.

En annen ting er når hun tydelig er typen for litt uforpliktende sex men hele tiden backer ut. Når situasjonen er som sistnevnte har han vel blitt frustrert fordi du drar ut mye, treffer ham og smser med ham og så bare flaker ut. Det virker jo som du bare liker oppmerksomheten eller vil tulle med ham.

Ja han virker intens, men som jente kan jeg faktisk forstå at han er irritert.

Anonymous poster hash: 0267a...b9a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han der virket veldig intens.

Anonymous poster hash: 7d714...4e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

virker nesten farlig. hadde ikke giddet å snakke med ham mer

Anonymous poster hash: 00955...59e
Gjest brutal_mann
Skrevet

Imponert over at du ikke har gitt opp denne halvpsykoen allerede...

AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo selv at han er en du kunne ha havnet i sengs med på fylla. At dette er noe du er åpen for er vel ganske tydelig, ettersom han har pushet for sex såpass mange ganger (sene meldinger, vil ha deg med hjem..)

En ting er når en jente holder igjen fordi hun ikke vil ha sex for tidlig og vil ha et forhold - det er et vanlig scenario som man tross alt respekterer.

En annen ting er når hun tydelig er typen for litt uforpliktende sex men hele tiden backer ut. Når situasjonen er som sistnevnte har han vel blitt frustrert fordi du drar ut mye, treffer ham og smser med ham og så bare flaker ut. Det virker jo som du bare liker oppmerksomheten eller vil tulle med ham.

Ja han virker intens, men som jente kan jeg faktisk forstå at han er irritert.

Det har bare skjedd to ganger. Første gangen var grunnen at jeg ikke ville ha med en fremmed mann hjem, og andre gangen (igår) var han jo edru og jobbet til langt utpå morgenkvisten. Så det er liksom ikke sånn at jeg har vært "luremus" en drøss av ganger.. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det har bare skjedd to ganger. Første gangen var grunnen at jeg ikke ville ha med en fremmed mann hjem, og andre gangen (igår) var han jo edru og jobbet til langt utpå morgenkvisten. Så det er liksom ikke sånn at jeg har vært "luremus" en drøss av ganger.. TS

Hvis du har problemer med signalene du sender ut, er det vel lurt å drikke litt mindre. Du virker jo som du er utydelig i kommunikasjonen mesteparten av tiden.

Ellers burde du signalisere hva du tenker til ham - hva enn det er. Om du ikke er interessert og ikke vil ha mer kontakt, skriver du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...