AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Jeg forstår ikke de som har behov for å klistre det mest private ut for hele verden Ei heller forstår jeg meg på journalister som tar utdanning for å skrive om ting som dette. Anonymous poster hash: 2cdd8...353 3
Teardrop Skrevet 8. januar 2015 #24 Skrevet 8. januar 2015 Leste om dette paret på VG i dag. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/lene-ble-fridd-til-paa-facebook/a/23365960/ Hva tenker dere? Hadde du sagt ja om kjæresten din gjorde det på denne måten? Anonymous poster hash: ebfe6...e9e Jeg gadd ikke lese saken i det heletatt, kun overskriften.. Kjipt at venner og kjente ser det før den som blir fridd til. Jævla kjedelig om noen av de mest nyskjerrige vennnene dine ringer deg å lurer på hva du svarte.. Også sitter du opptatt på jobb eller bak rattet i bilen og har ikke fått sjekka facern din selv enda! Og å utrolig flaut om ho hadde sagt nei. Latterlig å fri via facebook, like dumt som via mail, sms eller snap. Tipper forholdet er like useriøst.
DoomCake Skrevet 8. januar 2015 #25 Skrevet 8. januar 2015 ....sier han og holder opp en pose fra en gullsmed. Ånei... Ser for meg at han rasler med en plastpose fra Gullfunn eller noe sånt. Jeg er glad jeg slipper å bekymre meg for at min samboer noen gang hadde dradd et slikt stunt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #26 Skrevet 8. januar 2015 Googlet mannen. Han har tidligere fridd til en annen dame på IKEA. Anonymous poster hash: ebfe6...e9e Da synes jeg du skal poste link, for dette finner ikke jeg ved googling. Anonymous poster hash: 111fd...68b 1
Prudence Skrevet 8. januar 2015 #27 Skrevet 8. januar 2015 (...) Latterlig å fri via facebook, like dumt som via mail, sms eller snap. Tipper forholdet er like useriøst. Drømmefrieriet Finnes det folk som faktisk gjør dette?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #28 Skrevet 9. januar 2015 Drømmefrieriet Finnes det folk som faktisk gjør dette? Hahaha! Det er det helt sikkert Anonymous poster hash: 1117f...24d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #29 Skrevet 12. januar 2015 Da synes jeg du skal poste link, for dette finner ikke jeg ved googling. Anonymous poster hash: 111fd...68b Glemte å gjøre det. Finner ikke saken igjen. Den dukket opp ganske tidlig på google jeg googlet navnet hans. Men nå er den borte. Var i en lokalavis av noe slag... Anonymous poster hash: ebfe6...e9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå