Gå til innhold

Facebookfrieri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei det er usmakelig synes jeg. Men om det var greia til det parret feks at de møttes på fb eller noe sånt kan jeg forstå det. Men jeg personlig hadde takket nei.

Husker for mange mange år siden fikk jeg en sms av en mann. Som erklærte sin store kjærlighet til meg,og spurte om jeg ville gifte meg med han. Problemet var bare at jeg måtte meddele stakkarn at han hadde sendt den feil

Endret av lillemy02
  • Liker 6
Gjest C'est la vie:)
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok ikke klart å ta det som et seriøst frieri.

Endret av C'est la vie:)
Skrevet

Jeg hadde nok tenkt at det var viktigere for han å få masse oppmerksomhet og " likes", enn at jeg svarte ja. Men så er ikke jeg en "Facebook-person" heller, og det kunne gått uker/ måneder før jeg faktisk så det :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Googlet mannen. Han har tidligere fridd til en annen dame på IKEA.

Anonymous poster hash: ebfe6...e9e
  • Liker 12
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nei det er usmakelig synes jeg. Men om det var greia til det parret feks at de møttes på fb eller noe sånt kan jeg forstå det. Men jeg personlig hadde takket nei.

Husker for mange mange år siden fikk jeg en sms av en mann. Som erklærte sin store kjærlighet til meg,og spurte om jeg ville gifte meg med han. Problemet var bare at jeg måtte meddele stakkarn at han hadde sendt den feil

:skratte:

Gjest Keikolina
Skrevet

Googlet mannen. Han har tidligere fridd til en annen dame på IKEA.

Flaut

Skrevet

Bare hos meg siden ikke finnes?

• Liker 1
Skrevet

Bare hos meg siden ikke finnes?

Siden finnes ikke her heller

AnonymBruker
Skrevet

Her da ?

Skrevet

Er det vanlig med felles facebookside? Aldri sett før!

Skrevet

Er det vanlig med felles facebookside? Aldri sett før!

Ja, mange som har det.

-

Frieri på FB hadde jeg heller ikke tatt seriøst, da hadde det vært mer sånn oppmerksomhets-søkende enn seriøst, føler jeg da. :)

Skrevet

Herregud så kleint!

Gjest Seajewel
Skrevet

Mulig jeg er litt gammeldags, men syns et frieri skal være ordentlig og romantisk. Mannen skal gå ned på kne, og øyeblikket skal være spesielt. Noe å huske.

AnonymBruker
Skrevet

I USA går det jo sport i å fri på kleinest mulig måte.

Anonymous poster hash: 1e34d...a98
Skrevet

Tacky tacky tacky...

• Liker 3
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg hadde nok hatt problemer med å ta det seriøst... Det hadde også vært et tegn på at han overhodet ikke kjente meg, og jeg hadde derfor sagt nei.

Folk må gå gjøre som de selv ønsker, og det viktigste er jo at hun er fornøyd :) Noen synes det er helt okei å bli fridd til på facebook, mens jeg foretrekker at det skjer face-to-face ;)

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Skjønt par, men jeg hadde ærlig talt ikke likt det om mannen min hadde fridd til meg over facebook. For min del hadde det blitt upersonlig og lite romantisk.

Skrevet

Han kunne kommentert MGP, men ellers var det kleinestekleinesen.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sett på det som tull, hvis noen fridde til meg på facebook. Skal man fri, så skal det skje ansikt til ansikt.

Anonymous poster hash: 02c9d...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...