AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har veldig sensitiv blandingshud og i det siste har huden min blitt veldig tørr og flassete i tillegg. Antar det er kulden. Noen som har noe råd? Noen gode kremer, peeler osv å anbefale? Anonymous poster hash: 127b6...b1c
vimsefrøken Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Høres ut som du trenger en god fuktmaske pga vinterværet. Min tidligere favoritt hos Decleor deres Hydra Floral fuktmaske har blitt endret, og totalt ødelagt, så min nåværende favoritt er Matis sin fuktighetsmaske. Jeg er helt avhengig av dette i høst og vintermånedene, tar det 2-3 ganger pr uke, og enda sliter jeg med fuktfattighet i høst/vintermnd.
Kjibba Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Rensemelk eller annan type mild rens, skånsom peeling, Dermalogica Skin Smoothing Cream (dritgod) og evt. serum. Edit: og tran/omega-3 tilskudd hjelper meir enn enn ein kanskje skulle tru Endret 1. januar 2015 av Kjibba
Lille85 Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 For Guds skyld ikke ha på håndkrem når du er ute. Det er vann i håndkrem og det er ikke bra for huden i kulden. Håndkrem inne - kuldekrem ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå