mushroom1 Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hei, noen andre her som har opplevd å bli frastjålet lommebok på hjemmefest? Det skjedde med meg i natt, og jeg sperret kortene så fort jeg oppdaget hva som hadde hendt. Har aldri opplevd dette før, og jeg så frustrert og sint nå Hvordan kan noen være så forbanna patetiske og dumme og bare forsyne seg av andres ting?? Kjempefin start på året.... Hva gjør jeg videre? Han som holdt festen sa han skulle prøve å finne ut hvem som hadde tatt den, ettersom han vet navnene til alle som var der. Har veldig lyst til å anmelde, men har aldri anmeldt noe før, og vet ikke helt hvordan alt dette fungerer... Om den som har stjålet dette står fram har jeg kjempelyst til å gi h*n en på trynet Så utrolig respektløst gjort....
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Det samme skjedde meg, hvor noen hadde tatt alle pengene (900,- til busskort og taxi hjem for kvelden). Veska hadde jeg hatt i nærheten av meg hele kvelden, så skjønner ikke hvordan de kom seg inn der uten at jeg fikk det med meg... Jeg var EDRU. Faen til nek som er så frekke. Ville bare dele frustrasjon, for jeg skjønner ikke at noen kan ha samvittighet til det!Anonymous poster hash: 4f621...bfc
mushroom1 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2015 Det er kjempefrekt ja! Har sovet dårlig etter det skjedde, for jeg er så sint og frustrert over at noen kan oppføre seg slik. Skjønner heller ikke hvordan noen kan ha samvittighet til slik. Anmeldte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå