Gå til innhold

En person som har 9000 i score på snapchat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snapper den personer veldig mye? Og mottar mye? Noen som vet?:)

Anonymous poster hash: cf5c9...fbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 9000 er ikke spesielt mye.

Jeg vil si at 30 000 er veeldig mye, mens 2000 er lite.

Anonymous poster hash: 24e22...253
Skrevet

Det vil jeg klassifisere det som veldig lite. Jeg har moderat bruk og ligger på 30.000. Noen av de jeg vil kalle veldig aktive ligger på 250.000.

Skrevet

Nei. 9000 er ikke spesielt mye.

Jeg vil si at 30 000 er veeldig mye, mens 2000 er lite.

Anonymous poster hash: 24e22...253

Jeg ser at det åpenbart hersker uenighet rundt dette :laugh:

Skrevet

Datteren min har 170 000. Jeg har 3000.

Det sier seg selv at en er lite og en er mye, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 48de6...612
  • Liker 3
Skrevet

Det kommer jo også ann på hvor lenge en har hatt snapchat da og hvor mange en har på listen sin. Om man har kjempemange som man både sender snaps til og mottar fra. Det sier seg selv at dersom man har få brukere og likevel har en høy score på kort tid, er en veldig aktiv bruker. Men man kan ikke bare se på poengsummen og anta at man er aktiv eller ikke aktiv.

Jeg har nå 16 000 etter 1,5 år og jeg vil si jeg er en moderat bruker. Før tok det tid å komme opp i poengsum, men dess flere jeg har fått på listen, dess fortere går det jo også.

170 000 høres mye ut, men jeg hadde en på vennelisten med tilsvarande score. Jeg spurte om det, for jeg synest det var sykt mye, og han sa at da han lagde kontoen sin var scoren allerede høy.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange folk har dere på SC?

Anonymous poster hash: cf5c9...fbf

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig scoren? Hva gir deg poeng? Og hva er egentlig vitsen med det? :klo:

Selv har jeg noe over 19 000 (sjekket nå), men en person jeg har på listen har nesten 500.000 poeng (ja fem hundre tusen, det er helt sant!), det er mer en hva Team Snapchat har!

Anonymous poster hash: 46440...227
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig scoren? Hva gir deg poeng? Og hva er egentlig vitsen med det? :klo:

Selv har jeg noe over 19 000 (sjekket nå), men en person jeg har på listen har nesten 500.000 poeng (ja fem hundre tusen, det er helt sant!), det er mer en hva Team Snapchat har!

Anonymous poster hash: 46440...227

Du får poeng for hvr snap du sender og mottar. Sender du den samme til flere er det fortsatt bare en snap.

Anonymous poster hash: a9142...768

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har under 1000, og ser nadre som har 50-100 tusen hele tiden. Hvorfor poster så folk så mange bilder hele tiden??

Anonymous poster hash: 4c4ce...beb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har under 1000, og ser nadre som har 50-100 tusen hele tiden. Hvorfor poster så folk så mange bilder hele tiden??

Anonymous poster hash: 4c4ce...beb

Fordi det er gøy da vel! :P:fnise:

Skrevet

Det finnes også måter å jukse opp scoren sin.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også måter å jukse opp scoren sin.

Hvordan da? Nysjerrig, haha

Anonymous poster hash: d19ac...d17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da? Nysjerrig, haha

Anonymous poster hash: d19ac...d17

Skrevet

har 89,365, men aner ikke hva det betyr :vetikke:

Skrevet

Jeg har bare 1000. Trodde 20.000 var ekstreeemt mye.

De fleste gutte-kompisene har kun 200-500. :)
Jentene et par tusen..
Men vi snapper ikke så mye.

Skrevet

Hva er disse poengene til? Visste ikke at de var der jeg. Hatt snap siden mai og har visst 12.000 poeng.

Anonymous poster hash: 59b36...5e8

Skrevet

Hva er disse poengene til? Visste ikke at de var der jeg. Hatt snap siden mai og har visst 12.000 poeng.

Jeg synes jeg bruker snap moderat, og var nå inne å sjekka mine venner og nesten alle hadde mye mindre enn meg. Til og med de jeg synes sender snap hele tiden :klo:

Skrevet

Jeg har 8400 og snapper moderat. Har 29 kontakter, 7 av dem snapper jeg med omtrent daglig, litt sjeldnere med de andre. Mottar kanskje ca 10 om dagen pluss minus, sender litt færre selv. Chatter i tillegg en del med noen av dem i snapchat-chaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...