Gå til innhold

Tinderdame avlyste - dårlig unnskyldning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk match på Tinder med en dame i jula. Vi pratet litt, og etter hvert bad jeg henne ut. Etter litt frem og tilbake ble vi enige om å møtes i kveld kl 1900. Greit nok.

Jeg tok T-banen mot avtalt møtested, men av en eller annen grunn hadde jeg en dårlig magefølelse. Møtte på avtalt tid og sted, ingen dame. Et kvarter gikk, fremdeles ingen. Den dårlige følelsen forsterket seg. Så, etter 20 min fikk jeg en melding fra henne (Tinder) om at hun hadde bommet på klokken og trodde vi skulle møtes en time senere (og beklaget at hun ikke oppdaget det før). Jeg svarte da at jeg hadde ventet siden avtalt tidspunkt og spurte henne hva hun gjorde. Svaret som kom fra henne ga seg vel egentlig selv, nemlig at hun avlyste. Jeg svarte da "den er grei", og ruslet tilbake til T-banestasjonen. Hun unnskyldte seg med at hun ikke ville rekke å være der før om ytterligere en halvtime (men jeg så at hun var mindre enn en km unna på Tinder). Og, hun har heller ikke foreslått nytt tidspunkt.

Så, jeg har en følelse om at dette bare var en dårlig unnskyldning for å slippe å møte meg. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å ta kontakt om å møtes igjen dersom jeg var deg i hvert fall.

Det høres ut som en dårlig unnskyldning fra hennes side (teit gjort i så fall, hva var vitsen med å takke ja i utgangspunktet da?). Dersom hun snakker sant og faktisk blandet tiden, så får hun selv ta initiativ dersom hun vil møtes.

Anonymous poster hash: ce3a3...7d4
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke så uvanlig på tinder etter min erfaring, har truffet ytterst få som følge av nettopp dette. Trekker seg i siste liten eller at ting bare blir halt ut i det uendelige :-/

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har mistet lysten på å ta kontakt med henne i det hele tatt. Og jeg vurderer sterkt å bare fjerne matchen uten et ord. Hun ønsket meg god tur hjem og et godt nyttår i siste melding.

Og på Tinder har jeg på profilen faktisk skrevet noe om at jeg foretrekker at folk sier det de faktisk mener til meg.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg hadde droppet kontakten. Når det er så lite av både vilje og evne til å treffes, hvordan tror du det da vil bli når det røyner på i et forhold? Nei, velg de som har ryggrad og integritet til å stå for sine ord.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun var ikke interessert, så da er det bare å slette kontakten og bevege seg videre til neste og beste.

Anonymous poster hash: 5d967...bd7
  • Liker 1
Skrevet

Ville dere sendt en "lykke til videre" melding?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, hvorfor skal en det? Hun gadd ikke, hvorfor skal du gidde?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man kan fint si hva man mener. Om du er skuffet over å ha brukt tiden på nada når dere faktisk hadde en avtale så skriver du det, da kan du også ønske henne lykke til videre.

Anonymous poster hash: 3577d...bcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Man kan fint si hva man mener. Om du er skuffet over å ha brukt tiden på nada når dere faktisk hadde en avtale så skriver du det, da kan du også ønske henne lykke til videre.

Dobbelt-nei!!

Skjer med rådene her da?

• Liker 12
Skrevet

Du overdriver ikke litt her da? Hva om hun faktisk tok feil av tiden? Ville ventet litt og sett om hun tok kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Dobbelt-nei!!

Skjer med rådene her da?

Hvorfor "dobbelt-nei!" på det? Om noen sløser bort tiden min, samme hva det er så sier jeg fra. Jeg har bla. særdeles lange arbeidsdager og blir mildt sagt lite imponert over folk som sier fra en halvtime etter at man skulle ha møttes. Det handler om respekt for andres tid noe også tinderdatere bør kunne forstå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver ikke litt her da? Hva om hun faktisk tok feil av tiden? Ville ventet litt og sett om hun tok kontakt.

Tvilsomt, ts har skrevet at tinderappen hadde tilgang til posisjonen og viste henne 1 km unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor "dobbelt-nei!" på det? Om noen sløser bort tiden min, samme hva det er så sier jeg fra. Jeg har bla. særdeles lange arbeidsdager og blir mildt sagt lite imponert over folk som sier fra en halvtime etter at man skulle ha møttes. Det handler om respekt for andres tid noe også tinderdatere bør kunne forstå.

1) Fordi man fremstår som bitter.

2) Fordi det er en seier for for den andre personen at du reagerte.

"Silent treatment" og kaldhet er alltid veien å gå :)

• Liker 4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hun tar feil at tiden og kan ikke komme før en halvtime etter det igjen? Yeah right :roll:

• Liker 1
Skrevet

Tvilsomt, ts har skrevet at tinderappen hadde tilgang til posisjonen og viste henne 1 km unna.

Hun bor ikke i nærheten da? Hadde hun planlagt å være der til kl 20 så er ikke det usannsynlig at hun rett og slett ikke var klar før da. Hva mener dere skjedde da? Hun avlyste mens hun var utenfor stedet?

• Liker 5
Skrevet

Det sto "mindre enn 1 km unna". Og da var mobilen min ikke på WLAN, men mobilnett. Dessuten, siste melding jeg har fått av henne var en "god nytt år"-melding. Uten noe hint om nytt tidspunkt. Julenissen sluttet jeg å tro på da jeg var 7 :P

Skrevet

Mesteparten av tiden damer "behøver" for å komme seg noe sted tilbringes jo foran speilet. :P

Om hun er interessert og virkelig bommet på tiden, synes jeg det er hennes oppgave å få i stand en ny date.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når avtalte dere datet? Har dere hatt kontakt tidligere idag for å bekrefte?

Anonymous poster hash: b0279...e62
Skrevet

Hun bor ikke i nærheten da? Hadde hun planlagt å være der til kl 20 så er ikke det usannsynlig at hun rett og slett ikke var klar før da. Hva mener dere skjedde da? Hun avlyste mens hun var utenfor stedet?

Vi avtalte å møtes midt på Jernbanetorget. Og det var der jeg sto og ventet. Hun skrev at hun fortsatt var hjemme.

1) Fordi man fremstår som bitter.

2) Fordi det er en seier for for den andre personen at du reagerte.

"Silent treatment" og kaldhet er alltid veien å gå :)

Jeg ser det argumentet. Men det er alltid argumenter for og imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...