Gå til innhold

3 åring sikler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har en gutt på snart 3 år som sikler veldig mye :(

Noen som har hatt det samme, og når ga det seg?

Han har stort sett siklet helt fra han var liten, men da var det jo ofte tenner og slikt som kunne være årsaken... Nå har han fått alle tennene han skal ha, men allikevel renner det ut av munnen :(

Anonymous poster hash: 81bf9...7fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få ham sjekket for falske mandler/polypper. Mange små barn sikler pga dette og det går over etter operasjon.

Skrevet

Har han dårlig munnmotorikk? Hvordan er språket? Hvilken type mat foretrekker han?

Skrevet

Min snart 3åring har begynt å sikle igjen han og. Begynte før jul.. I går så jeg to små riskorn... Han får noen tenner, men jeg aner ikke hvilke da han har alle melketennene...

Gjest Mythic
Skrevet

Er han mye forkjølet/tett i nesa? Ser at barn som er mye tette i nesa kan sikle en del.

AnonymBruker
Skrevet

Har han dårlig munnmotorikk? Hvordan er språket? Hvilken type mat foretrekker han?

Munnmotorikk og språket er bra, noe lyder som er vanskelig, men det er det jo ofte i den alderen...

Mat derimot er han generelt lite glad i....liker ikke å spise harde/seige ting...

Anonymous poster hash: 81bf9...7fe

Skrevet

Høres ut som munn-motorikken er et lite problem. Små ting en kan gjøre er å f.eks alltid drikke med sugerør, blåse såpebobler/blåse på liten ball osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...