AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Ja når vet du det? Hvordan DU deg og hva føler DU når du er forelska? I'm lost!Anonymous poster hash: 4e62e...cce
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Du vet du er forelsket når du... ikke får sove, eller spise smiler som en tulling fra øre til øre når det tikker inn en melding fra han, enten om meldingen ikke inneholder det store du blir skikkelig skuffet når du tror du får en melding fra han, mens det egentlig var fra en annen.. du ser fjern ut og kan dagdrømme i timesvis Slik har jeg det nå.. og det er både godt og vondt samtidig. Anonymous poster hash: 65bde...0df 3
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Når... - hun i tankene mine hele tiden er. - jeg ikke en gang registrerer andre kvinner når hun er i nærheten. - de korte øyeblikkene vi har sammen er de mest meningsfylte i hele livet mitt. - jeg har startet (og vunnet) kriger på grunn av henne. - det føles ut som smilet hennes varmer opp hele verden uten å bidra til global oppvarming. - jeg har skrevet flere bøker og dikt inspirert av henne. - hva hun spiste til frokost er av interesse. - stemmen og latteren hennes er det vakreste du noen gang har hørt. - jeg slutter å interessere meg for andre kvinner. - du forguder bakken hun går på. - hun har stjålet nattesøvnen min mer enn en natt. - hun er det første jeg tenker på når jeg våkner og det siste jeg tenker på når jeg sovner. Skal snart se henne igjen (håper jeg). 4
Gjest Hummels Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Du vet du er forelska når "han" alltid går opp når hun du er forelska i er i nærheten, og du ikke får "han" ned. Uansett hvor mye du prøver.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Du vet du er forelska når "han" alltid går opp når hun du er forelska i er i nærheten, og du ikke får "han" ned. Uansett hvor mye du prøver. Anonymous poster hash: b650a...28b 1
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Dagdrømming Merkbart oppstemt Alt er flott Det å eventuelt finne på å faktisk foreslå overfor den andre å komme å stå utenfor vinduet dems og synge med gitar kan også være et symptom. Endret 1. januar 2015 av Vux
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 ...når jeg snakker lett med alle andre, til og med menn, men sliter skikkelig når jeg skal prate med han jeg er forelska i. ...når jeg analyserer alt jeg sier (fordi jeg sier så mye teit) og alt han sier og gjør. ...når jeg prøver å unngå å se på han, men stadig kikker. ...når jeg kan ditche mine nærmeste venner fordi jeg vil være i nærheten av han. ...når jeg ikke bryr meg om det teite han av og til sier, men liker alt ved han. ...når jeg ikke bryr meg om at han røyker, selv om jeg hater røyk. Forelskelse gjør tydeligvis blind... Anonymous poster hash: f9a47...6d1 3
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Når eneste tanken jeg har i hodet er "Dette har ingen fremtid".
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Når eneste tanken jeg har i hodet er "Dette har ingen fremtid". Hææææ? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Tenker på henne hele tiden Anonymous poster hash: 0b968...342
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Du vet du er forelska når "han" alltid går opp når hun du er forelska i er i nærheten, og du ikke får "han" ned. Uansett hvor mye du prøver. Hva med intens hjertebank? Er det fordi du er forelska eller fordi "han" er keen?Anonymous poster hash: 4e62e...cce
Gjest Hummels Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Hva med intens hjertebank? Er det fordi du er forelska eller fordi "han" er keen?Anonymous poster hash: 4e62e...cce Ja hjertebank også. Det skjer pga forelskelse Av og til pga andre ting..
Fame Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Når man får sommerfugler i magen av å tenke på han Når man gleder seg så mye til neste gang du ser han at du får helt vondt Når man har hengt sammen hver dag i to uker og blir småskuffa når han vil være alene en dag Når man rett og slett ikke klarer å tenke på noe annet
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 * Når han streifer tankene mine flere ganger i timen * Når ...når jeg snakker lett med alle andre, til og med menn, men sliter skikkelig når jeg skal prate med han jeg er forelska i. ...når jeg analyserer alt jeg sier (fordi jeg sier så mye teit) og alt han sier og gjør. ...når jeg prøver å unngå å se på han, men stadig kikker. ...når jeg kan ditche mine nærmeste venner fordi jeg vil være i nærheten av han. ...når jeg ikke bryr meg om det teite han av og til sier, men liker alt ved han. ...når jeg ikke bryr meg om at han røyker, selv om jeg hater røyk. Forelskelse gjør tydeligvis blind...Anonymous poster hash: f9a47...6d1 What she said Anonymous poster hash: 61d4a...610 1
Ewe Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 - Når man laster ned klein countdown-app fordi han er borte i litt over en uke - Tenker på han hele tiden, og drømmer om han på natten - Slipper alt man har i hendene når man ser han er online på FB - Hopper over mensen, fordi han kommer hjem samme dagen som mensen skulle ha kommet - Gråter litt hver kveld, siden det er over en uke siden du har sett han - Kaster deg over telefonen når det tikker inn en mld i håp om at det er fra han Bare 3 dager igjen nå!
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Du vet du er forelska når "han" alltid går opp når hun du er forelska i er i nærheten, og du ikke får "han" ned. Uansett hvor mye du prøver. Vi er alle ulike, men når jeg virkelig liker noen og kanskje til og med er forelsket, så er slike tanker og impulser langt svakere enn normalt. Har det for andre jenter, men når jeg er forelsket er det mer opphøyet og eterisk. De kjødelige lystene dominerer ikke på noen måte. 1
Gjest Indiana Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Når du snakker så mye om ham at kollegaen din begynner å spraye deg med kaldt vann hver gang du nevner ham. Når du bestemmer deg for å ikke ligge med noen annen før du har funnet ut om dere har noen fremtid eller ikke. Den siste der virker sikkert helt overkommelig for dere med normalt sexdriv, men jeg er mer eller mindre nymfoman og craver pikk noe inni helvete for øyeblikket.
Leonetta Skrevet 2. januar 2015 #18 Skrevet 2. januar 2015 Skjønner at jeg har ikke vært forelska siden ungdomsskolen.. Er 36 nå. 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Når hun åpner portene til både himmel og helvete. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 Når hun åpner portene til både himmel og helvete. Oh yes! Du beskriver forelskelse helt perfekt!Anonymous poster hash: f9a47...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå