Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skriver dette innlegget kun for å få ut frustrasjon Hvorfor skal easycruit (EC) være så jævlig utdatert og omtrent like ubrukelig som å bruke istapper som grillpinner?

Søker på en del jobber om dagen og bruker generelt Webcruiter (WC). Det er enkelt og greit og jeg kan gjenbruke CV'en til andre stillinger. Det sparer meg for mye tid da all relevant informasjon ligger i systemet. Jeg trenger kun å fokusere på selve søknadsbrevet. Her har man også en funksjon som gjør at du kan eksportere CV'en til andre system.

Easycruit er derimot elendig og ubrukelig. Med EC må jeg finne opp hjulet på nytt hver gang jeg skal sende en jobbsøknad. Det er ikke mulig å hente opp en tidligere CV, som gjør at jeg må laste opp all informasjonen HVER gang det kommer en ny interessant stilling. Hvor vanskelig er det å få disse to systemene til å samarbeide. Det står at man kan importere CV-en i EC, men den knappen er faen meg en godt bevart hemmelighet for det er umulig å finne.

Så får jeg se om jeg gidder å legge inn ny CV for 20. gang eller om jeg lar være å søke på denne stillingen.

Anonymous poster hash: 6c9b4...88d
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/898880-forbanner-meg-over-easycruit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...