AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hei. Jeg dusjer hver eneste dag og bruker hår sjampo Head Shoulders og på flaska står det at det er 100% flake free. Sliter med flass og hvilken sjampo skal jeg bruke for å fjerne det? Takk hilsen g Anonymous poster hash: 41551...61c
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Har hørt at man skal helst bytte om på sjampo og helst ikke bruke samme sjampo i årevis (mulig at dette ikke stemmer, men hørte dette fra min barberer/frisør). En kunne f.eks byttet med annenhver vask og ha begge flaskene stående i dusjen. Hårvask, mer enn en gang om dagen er kanskje ikke så lurt, ei å bruke for mye såpe av gangen, uten at jeg skal være veldig påståelig her. Ikke sikker på om hva jeg skrev her passer for TS.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Det var dårlig skrevet av meg men vasker ikke håret hver eneste dag bare kroppen men hver 2-3 dag hårvask. ts Anonymous poster hash: 41551...61c
Gjest RompeRusk Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Sikker på at det flass og ikke tørr hodebunn?
Sugerøret Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 http://www.vitusapotek.no/Produktbilder/Large/903811_large.jpg Den er mot hårtap men funker fantastisk mot flass.. eller tør hodebunn
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Tusen takk for hjelp Men hva heter egentlig dette produkt? Det var litt vanskelig å lese fra selve bilde. Ts http://www.vitusapotek.no/Produktbilder/Large/903811_large.jpg Den er mot hårtap men funker fantastisk mot flass.. eller tør hodebunn Anonymous poster hash: 41551...61c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Tjaaa. Det kan være det men herregud hver eneste dag når jeg dusjer så tørker jeg håret godt etterpå når jeg skal "teste" om at alt er borte av selve flass så er jeg at det "faller" ned flass. Vet at det ikke skal være mulig å få bort flass med en gang. ts Sikker på at det flass og ikke tørr hodebunn? Anonymous poster hash: 41551...61c
Avalon Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Du kan også prøve Fungoral som du får på apoteket. Bare følg brukerveiledningen på den. Ikke sikkert det virker, men kan være verdt å prøve. 1
Sugerøret Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Tusen takk for hjelp Men hva heter egentlig dette produkt? Det var litt vanskelig å lese fra selve bilde. Ts Anonymous poster hash: 41551...61c http://www.apotek1.no/produkter/vichy-dercos-energigivende-sjampo-200ml-903811p 3 stk med flass har brukt denne og blitt flassfrie
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Du kan også prøve Fungoral som du får på apoteket. Bare følg brukerveiledningen på den. Ikke sikkert det virker, men kan være verdt å prøve. Jeg har brukt denne og den fungerer utmerket.Anonymous poster hash: 64b74...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå