Gå til innhold

Hallooo...er det noen der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

* helt alene jeg....*:sjenert:

Det er skrekkelig få som gifter seg i september. Litt utenfor sesongen?

Dersom det finnes noen septemberbruder der ute kunne jeg godt tenke meg å vite hva dere sysler med for tiden. Jeg er inne i en "stresser meg ihjel" periode. Tror faktisk det blir bedre etterhvert som det nærmer seg...

Gleder meg også veldig :hoppe::hoppe: Hurra for 24. september!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Hei, hei. Neida, du er ikke alene.

Nå for tiden sitter vi og tar imot svar på invitasjonene.

Neste på lista er å avtale møte med fotografen, samt å finne en god blomsterdekoratør. Møte med presten skal vi også avtale snart. Gjør vel unna dette på mandag og tirsdag.

Ellers synes jeg tida nå er litt kjedelig... Endelig har jeg god tid (har 2 måneders sommerferie), men nesten ingenting av bryllupsplanlegging å gjøre. Bare noen uker til studiet starter, men bare småtteri jeg kan få gjort før da. Også talen min, da. Men der klarer jeg bare litt om gangen

Synes det er litt kjedelig å være ute i god tid, jeg. Heldigvis har jeg tenkt meg i en vielse om ei uke, så da får jeg kanskje litt iveren over meg igjen.

Skrevet

Vi gifter oss 30 oktober. Skal sende ut innbydelsene i løpet av et par uker nå. Har ikke booket bil enda, og ikke gjort ferdig kirkheftet og sangheftet. Mye småtteri igjen, mens alt annet er ferdig.

Kjolen min skulle vært her i midten av juni :roll: men venter fremdeles. Håper den kommer til uken.... :-(

Skrevet

:hoppe: Hei og hopp!!! Omsider fikk jeg somlet meg fra å være smugtitter i forumet til å bli 'medlem' - dette er helt nytt for meg så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer men.... Ville bare si at jeg også er septemberbrud, 24 september er den store dagen - gleder meg enormt - men vi har fortsatt mye igjen føles det som.....vet ikke helt om vi er i rute, har jo aldri gjort dette før :wink:

Kirke, og sted er selvsagt på plass, meny og fotograf er i boks. Invitasjoner er sendt og vi venter spent på svar :) Har tenkt og planlagt endel ift vielsen og programmet der, men det er ikke laget ferdig enda. Blomster og bordpynting svirrer rundt i hodet mitt om dagen, ingenting er helt bestemt da det er kjærsten som egentlig skal ta seg av det - og han har jo så ufattelig god tid :klø: men sånn er det vel bare.....

Mange småting igjen......men det er vel fortsatt endel tid igjen.....

Skrevet

hei, jeg gifter meg 25. september. Bare 8 uker igjen!! vi holder på med festprogrammet for tiden. Prøver også å bestemme oss for musikk under vielsen. Vi skal ha borgerlig vielse og en venninne skal synge to sanger under seremonien. Ellers så skal jeg bestille buketten neste uke. Har også så vidt begynt på talen min. Kjolen min skal sys inn om et par uker og så venter møte med fotograf og toastmaster. Føler vi har det meste under kontroll, men synes det nærmer seg farlig fort nå... lykke til videre med planleggingen ;-)

Skrevet
Heldigvis har jeg tenkt meg i en vielse om ei uke' date=' så da får jeg kanskje litt iveren over meg igjen.[/quote']

Er det min? Så utrolig koselig hvis du kommer!!!!

Skrevet
Blomster og bordpynting svirrer rundt i hodet mitt om dagen, ingenting er helt bestemt da det er kjærsten som egentlig skal ta seg av det - og han har jo så ufattelig god tid :klø: men sånn er det vel bare.....

Mange småting igjen......men det er vel fortsatt endel tid igjen.....

Meget imponerende syntes jeg! :-)

Kunne aldri overlatt noe slik til min sambo. Hadde nok kræsjet helt med mine tanker :ler:

Veldig bra :Nikke:

Skrevet

Føler at jeg stort sett har kontroll, men det er jo selvfølgelig en del ting som gjenstår. Svarfristen på våre innbydelser går ut i morgen, så da er det bordplassering, bordkort o.l som må ordnes. Har ikke bestemt salmer og tekster under vielsen enda.

Alle de"store" tingene ble ordnet for en god stund siden

Merker at tida går fort nå, bare syv uker igjen for min del. Gleder meg :P

Skrevet

Godt gjetta. Må jo støtte opp om gamle kjente.. Ser deg om noen dager.

Skrevet

HURRA! HURRA ! HURRA! Det var faktisk fler septemberbruder her enn jeg trodde

:hoppe::klappe::danse::kose:

Egentlig holder jeg på med tusen ting om dagen; lager meny, sanghefte, tenker på bordpynt, tilpasser kjolen, bestemmer kirkemusikken, ordner kaker....you name it! Om noen uker er nok en del av dette bestemt og ordnet så da skal jeg ta livet med ro :o

Rød, vi har jo samme dato vi! Jeg trodde ikke jeg skulle finne noen med samme dato - er ikke så vanlig å gifte seg på en fredag. Så morro!

Så hyggelig å hilse på dere alle. lykke til! :-)

Skrevet

Rød, vi har jo samme dato vi! Jeg trodde ikke jeg skulle finne noen med samme dato - er ikke så vanlig å gifte seg på en fredag. Så morro!

:danse: Ja, det var ikke verst å finne en med samme fredagsdato !!! Fant ut at det var helt genialt med fredagsbryllup, da får man jo litt ekstra tid å summe seg før hverdagen igjen banker på døra.....

Det høres ut som du er godt i rute Måne !! Må få høre mere underveis!!! :wink:

Skrevet

ooops...... hvordan får jeg til å hente ut tidligere sitat så det blir utheva i min melding??? Er ikke helt stødig på dette jeg, det ser jo ut som om jeg har skrevet alt!?!? :klø:

Skrevet
ooops...... hvordan får jeg til å hente ut tidligere sitat så det blir utheva i min melding??? Er ikke helt stødig på dette jeg' date=' det ser jo ut som om jeg har skrevet alt!?!? :klø:[/quote']

Du bare går inn på sitèr i høyre hjørne. Hvis det er noen trøst så skjønte ikke jeg det med en gang heller... :o

Ellers er jeg enig i at det var genialt med fredag. Vi var litt bekymra for at få kunne komme, MEN det viste seg at ALLE kunne. Så det var jo ikke noe problem :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...