Gå til innhold

Store mandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har barn (eller også for så vidt hatt selv) som hadde store mandler og mye sykdom pga det i 2-3 års alderen, men som vokste det fra seg?

Anonymous poster hash: 367ee...1be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde falske mandler og hovne mandler som liten. Hadde problemer med sykdom og dårlig passaje i halsen. Gikk ikke over før jeg opererte de bort i 2. klasse.

Anonymous poster hash: 074ed...5df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste av meg problemene med mandlene.<br /><br />Var mye syk som barn, og fikk fort vond og tett hals. Men det endte med at jeg beholdt mandlene og vokste av meg problemene.<br /><br />Sønnen min har arvet disse mandlene, men begynner nå å bli så stor at problemene forsvinner for hans del også.

Anonymous poster hash: 7c2e4...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Har forsåvidt det selv, og har ikke vokst det av meg. Så også mannen. Så begge barna som har vært småspiste og småsjuke "alltid" har nå operert vekk mandelene (4 og 6 år). Finfine etterpå, selvom selve operasjonen er tøff i ettertid (to uker). Er det et problem, er det egentlig ikke noe å lure på, å fjerne mandlene fjerner problemet.

I vårt tilfelle gikk det ut over veksten på barna, så like godt å få det gjort så tidlig som mulig.

Anonymous poster hash: f7cca...b9e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste av meg problemene med mandlene.<br /><br />Var mye syk som barn, og fikk fort vond og tett hals. Men det endte med at jeg beholdt mandlene og vokste av meg problemene.<br /><br />Sønnen min har arvet disse mandlene, men begynner nå å bli så stor at problemene forsvinner for hans del også.

Anonymous poster hash: 7c2e4...c9b

Ved hvilken alder er det? :)

Anonymous poster hash: 367ee...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...