Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva bør mang velge når man skal spise ute? Jeg slanker meg og spiser ikke over 1200kcal per dag. Og som mange andre gjør så teller jeg kalorier. Så, hva bør jeg velge når jeg skal spise ute? Gjerne med lite kalorier :)

Anonymous poster hash: d4429...bee

Videoannonse
Annonse
Gjest earlgrey
Skrevet

Salater og kjøttretter, helst fisk eller kylling velger jeg :)

Unngår å bestille pizza, pasta, fritert mat (selv om asiatisk mat også kan være veldig lett og sunt, bare du ikke velger den friterte typen) :D

Supper er jo genialt, men ikke overspis brødet som som regel følger med :) og dersom du får med chips/sauser osv. så MÅ man ikke spise opp alt :P

AnonymBruker
Skrevet

Salater og kjøttretter, helst fisk eller kylling velger jeg :)

Unngår å bestille pizza, pasta, fritert mat (selv om asiatisk mat også kan være veldig lett og sunt, bare du ikke velger den friterte typen) :D

Supper er jo genialt, men ikke overspis brødet som som regel følger med :) og dersom du får med chips/sauser osv. så MÅ man ikke spise opp alt :P

tuuusen takk for gode svar!! :D

Anonymous poster hash: d4429...bee

Skrevet

Spiser jeg først ute så unner jeg meg som regel akkurat det jeg hat lyst på! Det skjer så sjelden at jeg synes det er greit, spiser jo sunt hjemme resten av uka/måneden!

• Liker 3
Gjest Brillefin
Skrevet

og 1200 var da rimelig lite..uansett kjønn, alder og vekt.

AnonymBruker
Skrevet

1200 kcal _er_ for lite.

Anonymous poster hash: 8c616...c2e

Skrevet

Kommer da helt an på hvor stor og aktiv TS er, om 1200 kcal er passe eller ikke? TS, om du spiser borte bare en sjelden gang, så bare velg det du har lyst på! Det er hverdagsmaten som er viktigst. Og ikke spis for lite; selv om du skal ned i vekt, må du få i deg det du trenger, og du gjør det lettere for deg selv om du legger deg til gode matvaner for resten av livet, allerede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...