AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har egentlig aldri vært en av de som har dratt på fjellet. Nå har jeg barn selv, og lyst til å prøve, både for min og barnets del. Hvor bør vi dra? Hvirdan går vi fram? Hvordan leier vi hytte? Er det andre alternativer? Vil helst imke kjøre bil, men reise kollektivt. Blir det vanskelig? Hvor erdet lett å komme ikontakt med andre med barn? Jeg har stått på slalom såvidt, kunne tenkt meg å lære det, event snowboard. Hvor an vi finne gode kurs? Kanskje vi heller bør begynne med turer i oslomarka? tips her? Mange spørsmål her, håper dette kan bli en fjellet for dummies-tråd!Anonymous poster hash: 97815...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Hvor dere skal reise til, kommer jo an på hvor dere reiser fra. Men om jeg antar at du bor i Bergen eller Oslo, så vil jeg anbefale dere Geilo. Da tar dere toget helt frem. Da kan dere bo i sentrum av Geilo og dere kan kontakte skiskolen der for å få en full pakke med opplæring. I sentrum er det jo mye annet dere kan gjøre også. Spa og kanefart for eksempel. Anonymous poster hash: f3c20...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå