AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Har skrevet en adjektivfortelling som jeg skal publisere her i kveld. Kan dere som vil være med å bidra skrive inn adjektiver her? Så tar jeg utgangspunkt i de adjektivene dere kommer med og brukernavnene som deltar. Håper dere bidrar. Når min historie er postet kan gjerne nestemann fortsette trenden. Takk for bidrag. Anonymous poster hash: 99da5...8f0
Zenobia Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Adjektiv. 0K. - kraftfull - blå - rampete - skinnende - skrukkete
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg kan uansett komme med noen adjektiver: - frydefull - jevn - mørk - håpløs - artig
159 Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Kul Vemmelig Rød Dyrisk Diskre Harry Smakfull Aromatisk Bekvem Trollstygg Heslig Blir spennende å lese historien
Nietsoj Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Jaaa, dette blir gøy - gulstripete - guddommelig - gravalvorlig - gjennomsnittlig - gammelmodig - gyselig
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Begynner å bli utålmodig her Anonymous poster hash: a6de7...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå