AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg liker en fyr og har likt han i flere måneder. Han vet at jeg liker han, men er ikke klar for forhold. Det skjer stadig oftere at han sier ting som "kanskje det blir damer på oss ikveld" til kamerater, hvis de skal videre på fest f.eks. Dette er jo egentlig bare ord, da han aldri tør å tilnærme seg damer annet enn vennskapelig. Han har aldri lovet meg noe, men jeg synes likevel det er vondt å høre han snakke slik. Det stikker litt. Er det en slags "virke kul for kompisene"-greie eller hva? Synes det er unødvendig av han, når han vet at jeg er interessert. Han må jo få gjøre hva han vil, men han trenger vel ikke snakke sånn så jeg hører det? Eller er jeg urimelig?Anonymous poster hash: 74063...2df
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Ja det er du. Anonymous poster hash: 478f8...497
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Ja, det er du. Ok. Hadde det vært omvendt, hadde jeg tatt litt mer hensyn til hans følelser. Men man er jo forskjellige, og kanskje menn ikke tenker slik eller? Ts Anonymous poster hash: 74063...2df
Gjest Mythic Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Ok. Hadde det vært omvendt, hadde jeg tatt litt mer hensyn til hans følelser. Men man er jo forskjellige, og kanskje menn ikke tenker slik eller? Ts Anonymous poster hash: 74063...2df Dere er jo ikke sammen, så du har da ikke noe med hva han sier og gjør. Og ja, du gjør feilen å tro at han tenker sånn som deg. Det gjør han ikke, og du kan jo ikke diktere hva han sier heller.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Dere er jo ikke sammen, så du har da ikke noe med hva han sier og gjør. Og ja, du gjør feilen å tro at han tenker sånn som deg. Det gjør han ikke, og du kan jo ikke diktere hva han sier heller. Ja, jeg vet det. Jeg må jo bare prøve å ikke bry meg, men det er ikke så lett når man liker noen såpass godt. TsAnonymous poster hash: 74063...2df
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Det beste for deg er vel å ikke omgås ham hvis det plager deg. Anonymous poster hash: c06b4...0ea 1
Gjest Mythic Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Ja, jeg vet det. Jeg må jo bare prøve å ikke bry meg, men det er ikke så lett når man liker noen såpass godt. TsAnonymous poster hash: 74063...2df Det skjønner jeg godt. Må du henge så mye sammen med han, da?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Det beste for deg er vel å ikke omgås ham hvis det plager deg.Anonymous poster hash: c06b4...0ea Det hadde nok vært det beste, men det er så og si umulig. Vi er i samme gjeng og jeg har ikke tenkt å sitte hjemme fordi han er der. Må nok bare prøve å ikke bry meg. TsAnonymous poster hash: 74063...2df
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Jeg liker en fyr og har likt han i flere måneder. Han vet at jeg liker han, men er ikke klar for forhold. Det skjer stadig oftere at han sier ting som "kanskje det blir damer på oss ikveld" til kamerater, hvis de skal videre på fest f.eks. Dette er jo egentlig bare ord, da han aldri tør å tilnærme seg damer annet enn vennskapelig. Han har aldri lovet meg noe, men jeg synes likevel det er vondt å høre han snakke slik. Det stikker litt. Er det en slags "virke kul for kompisene"-greie eller hva? Synes det er unødvendig av han, når han vet at jeg er interessert. Han må jo få gjøre hva han vil, men han trenger vel ikke snakke sånn så jeg hører det? Eller er jeg urimelig?Anonymous poster hash: 74063...2df Han gir deg hint. At han ikke et intressert. Anonymous poster hash: af9df...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Han gir deg hint. At han ikke et intressert. Anonymous poster hash: af9df...c4c Støtter denne. Tenk deg om ts: hadde det vært bedre om han ga deg falske forhåpninger?Anonymous poster hash: 1a618...c58
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Han gir deg hint. At han ikke et intressert. Anonymous poster hash: af9df...c4c Ja, men det vet jeg jo. Han har jo sagt det. Han trenger jo ikke gni det inn... TsAnonymous poster hash: 74063...2df
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Støtter denne. Tenk deg om ts: hadde det vært bedre om han ga deg falske forhåpninger?Anonymous poster hash: 1a618...c58 Nei, det hadde ikke det. Men jeg synes det er unødvendig å gjøre det verre, hvis han gjør det med vilje. Gjør han det ikke med vilje, kan han jo ikke for hva han plutselig sier. TsAnonymous poster hash: 74063...2df
Berit Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Forstår deg godt, Ts. Synes det er unødvendig av han. Godt mulig han ikke tenker over at det virker sårende på deg når han snakker sånn. Det understreker vel bare mer at han ikke er noe særlig kjæresteemne som er verdt å hige etter.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Forstår deg godt, Ts. Synes det er unødvendig av han. Godt mulig han ikke tenker over at det virker sårende på deg når han snakker sånn. Det understreker vel bare mer at han ikke er noe særlig kjæresteemne som er verdt å hige etter. Takk for forståelsen Han tenker helt sikkert ikke over det. Jeg vet jo at han må få si og gjøre det han vil, men det gjør uansett vondt å høre han si det. Det gjør jo at jeg ikke føler meg bra/fin nok. TsAnonymous poster hash: 74063...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå