AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Har så lyst til at flest mulig jenter skal like meg. Hva ser dere etter egentlig ? Er en gutt på 20 år. 1.80 hay , blond, blå øyer og normal kroppsbygning. Hva kan jeg endre på her? Hva faller du for hos en gutt? Anonymous poster hash: aba4d...623
Synapomorphy Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Har så lyst til at flest mulig jenter skal like meg. Hva ser dere etter egentlig ? Er en gutt på 20 år. 1.80 hay , blond, blå øyer og normal kroppsbygning. Hva kan jeg endre på her? Hva faller du for hos en gutt?Anonymous poster hash: aba4d...623 Zyzzologi funker som bare det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Har så lyst til at flest mulig jenter skal like meg. Hva ser dere etter egentlig ? Er en gutt på 20 år. 1.80 hay , blond, blå øyer og normal kroppsbygning. Hva kan jeg endre på her? Hva faller du for hos en gutt? Anonymous poster hash: aba4d...623 Vanskelig periode... Virker som veldig mange vil ha eldre menn, dvs 30+. Prøv å se eldre ut og ikke gi inntrykk av at du er på jakt...Anonymous poster hash: 5f6de...f56
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Mener du det fysiske? Brede skuldre, sterke armer og smale hofter/midje er alltid fint. Og at du kan stelle deg selv og ikke ser ut som en boms.Anonymous poster hash: a0845...c49
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 1. Utseende (kan fikses litt på) 2. Livsstil (kan fikses drastisk på) 3. Personlighet (kan ikke fikses på) Det er de tre tingene som avgjør din attraktivitetsgrad, og i den rekkefølgen. Anonymous poster hash: 6023e...7be
Justia Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 1. Utseende (kan fikses litt på) 2. Livsstil (kan fikses drastisk på) 3. Personlighet (kan ikke fikses på) Det er de tre tingene som avgjør din attraktivitetsgrad, og i den rekkefølgen. Anonymous poster hash: 6023e...7be Dette høres ikke ut som om det er skrevet av en jente/kvinne? For det første så er det faktisk mulig å tilen viss grad endre på personlighetstrekk, selv om det er mye vanskeligere enn å endre livsstil for eksempel... Og så ville jeg nok satt de tre tingene i motsatt rekkefølge om jeg skulle prioritert dem... 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Klipp neglene.Anonymous poster hash: 9ee1a...234
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Har så lyst til at flest mulig jenter skal like meg. Hva ser dere etter egentlig ? Er en gutt på 20 år. 1.80 hay , blond, blå øyer og normal kroppsbygning. Hva kan jeg endre på her? Hva faller du for hos en gutt?Anonymous poster hash: aba4d...623 fiks deg brede skuldrer, sterke armer og baller. (Selvtillit). Behandle damene litt halvsøplete uten å være komplett dass og du er gud på et øyeblikk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 fiks deg brede skuldrer, sterke armer og baller. (Selvtillit). Behandle damene litt halvsøplete uten å være komplett dass og du er gud på et øyeblikk. Jeg syns det er vanskelig å behandle andre mennesker halvsøplete. Hvordan gjør man det?Anonymous poster hash: fca09...d5b
kisskissbangbang Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 fiks deg brede skuldrer, sterke armer og baller. (Selvtillit). Behandle damene litt halvsøplete uten å være komplett dass og du er gud på et øyeblikk. Jeg lurer seriøst på hvilke damer du har med å gjøre ... 4
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Når kommer en obligatoriske kommentaren om at du ikke må høre på kvinner fordi de sier en ting og gjør noe annet?
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Jeg lurer seriøst på hvilke damer du har med å gjøre ... Færrest mulig Det er dessverre sant at om en er litt halvdass så får en betydelig mer oppmerksomhet fra damene enn om en bare er hyggelig og grei.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Når kommer en obligatoriske kommentaren om at du ikke må høre på kvinner fordi de sier en ting og gjør noe annet? Du må ikke høre på kvinner! De sier en ting og gjør noe annet! Det verste er at det er også sant...
kisskissbangbang Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Færrest mulig Det er dessverre sant at om en er litt halvdass så får en betydelig mer oppmerksomhet fra damene enn om en bare er hyggelig og grei. Kanskje, men de får i hvert fall ikke oppmerksomhet fra de damene det er verdt å få det fra. Så fremt du ikke foretrekker fjortenåringer da, selvfølgelig, enten det er i kropp eller i sinn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 1. Utseende (kan fikses litt på) 2. Livsstil (kan fikses drastisk på) 3. Personlighet (kan ikke fikses på) Det er de tre tingene som avgjør din attraktivitetsgrad, og i den rekkefølgen. Anonymous poster hash: 6023e...7be Feil hos veldig mange kvinner. Det virker ikke som om du kjenner kvinner spesielt godt, eller så går du kun etter de som er utseendefikserte. De aller fleste verdsetter personlighet høyest, deretter livsstil (mange som godtar røyking for eksempel, selv om de er sterkt imot dette) og til slutt utseende. I hvor stor grad utseende spiller inn er helt individuelt. For min del blir en mann med en god personlighet automatisk kjekk. Anonymous poster hash: 24bee...9be
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Kanskje, men de får i hvert fall ikke oppmerksomhet fra de damene det er verdt å få det fra. Så fremt du ikke foretrekker fjortenåringer da, selvfølgelig, enten det er i kropp eller i sinn. Nja, det er litt både og. Det kommer an på graden av hvor søplete du oppfører deg. Komplett dass og du får bare damer med daddy issues, litt dass og det er imponerende hva slags damer en klarer å tiltrekke seg. Dessverre så er er det ikke en rolle jeg klarer å spille særlig lenge. Men, jeg har prøvd, og det virker latterlig bra. Da snakker vi damer i alderen 30 - 45. En bi-effekt er jo at jeg ikke klarer å respektere damer som faller for dette trikset, så da er jeg like singel
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Færrest mulig Det er dessverre sant at om en er litt halvdass så får en betydelig mer oppmerksomhet fra damene enn om en bare er hyggelig og grei. Ja, det er faktisk ganske sant hos mange kvinner. Selv forstår jeg det ikke. Jeg får totalt avsmak av slike menn (gutter). Anonymous poster hash: 24bee...9be 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Feil hos veldig mange kvinner. Det virker ikke som om du kjenner kvinner spesielt godt, eller så går du kun etter de som er utseendefikserte. De aller fleste verdsetter personlighet høyest, deretter livsstil (mange som godtar røyking for eksempel, selv om de er sterkt imot dette) og til slutt utseende. I hvor stor grad utseende spiller inn er helt individuelt. For min del blir en mann med en god personlighet automatisk kjekk. Anonymous poster hash: 24bee...9be Og du er hvor gammel? Har en følelse som sier at damer som sier at personligheten gjør en kjekk er sånn 40 +, og ikke noe de jentene jeg vill ha synes. Anonymous poster hash: aba4d...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå