AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jenta er 7. Ønsker å lære henne slalom. Har ikke mye erfaring. Hvor er det best å dra - Trysil eller Hensedal?Anonymous poster hash: 9018f...32f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Hemsedal er en kjedelig plass med lite å finne på. Trysil er helt klart mye bedre. Anonymous poster hash: 6df58...cc8 1
Peter007 Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jenta er 7. Ønsker å lære henne slalom. Har ikke mye erfaring. Hvor er det best å dra - Trysil eller Hensedal?Anonymous poster hash: 9018f...32f Trysil er sannsynligvis mer barnevennlig 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Har vært i Trysil med barn på 5, 7 og 9. De likte det veldig godt. Anonymous poster hash: d58db...622
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Trysil er Norges mest barnevennlige har jeg lest :-) veldig bra for barn der! Har ikke vært i Hemsedal, men har hytte i Trysil. Anonymous poster hash: dad73...f26
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Definitivt Trysil med barn. Anonymous poster hash: 928a1...cc2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Trysil er Norges mest barnevennlige har jeg lest :-) veldig bra for barn der! Har ikke vært i Hemsedal, men har hytte i Trysil. Anonymous poster hash: dad73...f26 Jeg bor ikke langt fra Hemsedal. Det er kjedelig der. Med mindre man er glad i å drikke. Noe barn flest sjelden er. Heldigvis. Synd vi voksne ikke er like kloke som barn er. Anonymous poster hash: 6df58...cc8
Kjetil E Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Jenta er 7. Ønsker å lære henne slalom. Har ikke mye erfaring. Hvor er det best å dra - Trysil eller Hensedal?Anonymous poster hash: 9018f...32f Helt klart Trysil, hvis dere velger å bo i Fageråsen så vil dere og være i de mest barnevennlige bakkene i annlegget. Selv om det egne opparbeida barnelandet vel ligger ved Turistsenteret så har Fageråsen størst og best utvalg av slake barnevennlige nybegynnerbakker.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Absolutt Trysil. Super skiskole også. Flere varmestuer etc i bakkene også.Anonymous poster hash: 3ac1c...d51
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Bare for å si omtrent nøyaktig det samme som andre har sagt: Hadde foretrukket Trysil av de to. Jeg har tilbrakt mye tid i Hemsedal med venner, men da var det mest i alderen 16-17 og oppover og like mye fest som ski. Med barn hadde jeg helt klart sagt Trysil. Ikke at det er så ille i Hemsedal heller, det hadde helt sikkert blitt en fin tur det også, men når du først skal velge mellom de to og jenta er syv år hadde jeg gått for Trysil ti av ti ganger. Anonymous poster hash: b7370...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå