'Lilly' Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Har et lite spørsmål: Hvem skal ha brystbuketter utenom brudgommen? Skal min far, brudgommens far og brudgommens forlover alle ha en slik brystbukett? Skal alle ha helt lik brystbukett? Oi, det ble visst tre små spørsmål, dette.... Her er forresten den buketten jeg skal ha. http://www.jimmis.com/brollop/buketter/28.gif Har dere forslag til utseende på brystbuketten? Mitt er en rød rose, en hvit minicalla + ørlite grønt. Hva synes dere?
Anki1971 Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 Brudens far, brudgommen og brudgommens forlover skal ha knappehullsblomst/corsage. Men dere kan jo også la brudgommens far ha hvis dere ønsker det. Hos oss hadde brudgommen, forloveren hans, min far og sønnen min som var brudesvenn Rød rose og mini calla pluss noe grønt høres fint ut som knappehullsblomst til den buketten der. Vi valgte mini calla (hvit) og litt grønt
Frøya*0803 Skrevet 27. juni 2002 #3 Skrevet 27. juni 2002 Heia :D Jeg syns at forloveren og begge fedrene bør få brystbukett. Og jeg syns også det er veldig fint når de er like. Det blir helt sikkert fint med rose, minicalla og bittelitt grønt.
'Lilly' Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2002 Hva er vanligst, da? Var i et bryllup der bare brudgommen hadde brystbukett... Er det regler, smak og behag eller økonomien som bør sette grenser??
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Hos oss skal følgende ha brystbuketter: -brudgommen -brudgommens faar -brudgommens forlover Min far er død, og vi synes ikke det faller helt naturlig at min mors nye samboer skal ha brystbukett. Men bør min forlover ha en søt liten blomst på kjolen også? I et bryllup for 2 år siden hadde brudens forlover det og det var egentlig litt stilig.
Gjest linnks Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Hei! Ifølge min venninne som også er vår blomsterdekoratør, er det som tidligere nevnt her brudgom, brudgoms forlover og brudens far som skal ha dette. Men spørsmålet blir vel hva man selv ønsker uansett!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #7 Skrevet 28. juni 2002 Vi hadde et uformelt bryllup så det var kun brudgommen (min mann) og hans forlover som hadde corsage. Kanonlekkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå