AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Møtte en fyr på fest litt før jul, ble med ham hjem på nach. Det var en del andre folk der (de gikk fort hver til sitt riktignok) og vi ble bare sittende oppe og småprate og drikke øl hele natta før vi sov noen timer på sofaen. Jeg var ganske full mens han faktisk var ganske edru, var vel mest det som gjorde at vi ikke endte opp med sex. Jeg husker egentlig ikke så veldig mye fra akkurat den kvelden men jeg husker at jeg syntes han var en jævla bra kar, at han var veldig kjekk og at vi fant tonen veldig godt. Jeg dro ganske tidlig morgenen etterpå mens han fortsatt sov (han våknet nok til at jeg fikk sagt hadet og gitt ham en klem) og jeg fant ham på facebook etterpå, men jeg har vært ganske travel så jeg har ikke snakket så mye med ham. Men i romjulen en kveld var jeg på fest og en venninne la ut et fyllebilde av oss, og han skrev i chaten: "Ser du er ute du også! Med på nach eller?" Men så spydde venninna mi og jeg måtte få henne hjem, så det ble ikke noe av... Jeg skrev det tilbake til ham, og han skrev bare "Godt nyttår da! :)" Jeg vet helt ærlig ikke om han er interessert, men han inviterte meg jo på nach, det ville han vel ikke gjort om han syns jeg er kjempeteit? Problemet er bare at jeg har null peiling på hvordan man flørter med gutter. Har tidligere vært veldig uinteressert i forhold, ville bare ha meg et ligg og det har jeg aldri hatt noen problemer med å få. Jeg vet hvordan man sier "Hey, du, ja du - pul meg!" men jeg aner ikke hvordan man sier at man vil noe mer. Jeg vil ikke gå for fort frem (aka bare knulle på nach), men ikke for sakte heller. Så nyttårsforsettet mitt i år er at jeg skal bli bedre kjent med ham. Få litt følinga for hvordan det ligger an, om han er interessert i meg også, og så ta det derfra. Men hvordan gjør jeg det? Har som sagt ikke særlig til peiling på hvordan han er som person, vet bare at det kribler i magen når jeg ser at han skriver noe på chat og at han virker som en type jeg kunne vært sammen med. Dere som er flinke til å flørte med menn, hjelp meg! Anonymous poster hash: 25fc5...d87
mon_nom Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Må innrømme at jeg ikke er flink me menn. Mn min tips er do it. Bedre å prøve seg frem en å la han gå. Et av mine nyttårsforsett e ogr å tørre å bli bedre kjent med en eller flere menn, og ikke bare gi opp etter en date. Så hiver meg på her jeg kanskje kommer det tips jeg også kan få bruk for.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Du må bare ta initiativ til å prate med han på FB i edru tilstand. ´´hei, åssen går det?`` og så er det i gang. Du finner fort ut om han er ute etter flørt eller seriøst. Anonymous poster hash: 1a10a...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå