Gå til innhold

Ville dere på kg datet en yngre mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg liker litt eldre damer en meg for jeg føler de er mye mer moden og sted i livet der jeg føler meg da snakker vi at jeg er i 23 og jeg liker jenter som er rundt 28-32 år.

Men føler det er problemer å finne damer som er litt eldre en meg selv fordi de skygger unna litt yngre gutter og vil helst ha enda eldre eller lik alder.

Er litt rart det der for eldre menn vil jo helst ha yngre kvinner mens damer vil heler ha en eldre mann.

Hvordan er det med dere på kg. Ville dere datet en yngre mann?

Anonymous poster hash: b8811...ce9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Yngre menn oppleves ikke som like mannlige og maskuline som menn på min egen alder. Beklager.

Anonymous poster hash: 20cc9...2bc
  • Liker 2
Skrevet

Kunne nok datet en yngre mann, men kommer an på hvor mye yngre og hvor moden han virker å være.

Jeg er 28 år, føler en gutt på 23 er litt grenseland.

Skrevet

Jeg er 26 år og sammen med en på 23, funker det :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg kunne ikke datet en yngre mann, liker kun de som er rundt min alder, så ikke mye eldre heller.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det kunne jeg ikke. Jeg er enig i at menn som er yngre enn meg ikke oppleves som mannlige eller maskuline nok.

Anonymous poster hash: 45085...ffb
  • Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Liker de som er en del år eldre enn meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder har ikke noe å si for meg så lenge det er kjemi, sammenfallende humor, gjensidig respekt og like verdier og holdninger. Jeg er 29 og har datet en på 23 en stund nå. Jeg merker ikke noe til aldersforskjellen.

Anonymous poster hash: a9146...4a4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg ville datet en som var veldig mye yngre enn meg, men jeg er jo bare i tidlig 20-årene selv, så hvis man går mer enn 4 år ned er plutselig forskjellen ganske stor. Når jeg er f.eks. 30 så er ikke en femårsforskjell SÅ stor lengre.

Med det sagt er kjæresten min 2 år yngre enn meg da, og det er det ikke noe problem med, merkes ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 627a8...4dc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27. Har falt for en i begynnelsen av 20-årene. Ofte synes jeg det er vanskelig å gjette alderen på folk, det ble sånn etter at jeg fylte 25. Folk tror ofte jeg er mye yngre enn det jeg er også. Føler meg ganske ung til sinns, og tror ikke jeg ville passet for godt sammen med en som er eldre enn meg sånn kjærestemessig sett, men nå baserer jeg det veldig på bekjente. Har forsåvidt også møtt på yngre gutter som jeg ikke kunne ha falt for overhodet, så konklusjonen er vel at så lenge man har kjemi og fungerer bra sammen spiller alder ingen rolle!

Anonymous poster hash: 2a745...ceb
AnonymBruker
Skrevet

Et til to år yngre max, men helst ikke. Liker best de som er like gamle eller et par år eldre. Jeg er 28 selv og 10 år yngre som du skisserer hadde vært uaktuelt.

Anonymous poster hash: 8b782...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men hvorfor er dere så nøye på alder da?. Det er ikke så voldsom stor forksjell slik jeg ser det med venner som er litt eldre og kollegaer og slikt. Ikke kan man se det heler nesten på utsende er man 23-25 kontra 25-30

Skrevet

Nei. Jeg vil ha en mann som er 5-10 år eldre enn meg. "Menn" på min egen alder og yngre, er ikke maskuline og modne nok. Er selv 25.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om du er pen og ofte kåt. :sengekos:

Anonymous poster hash: e4a02...5bc
Skrevet

Det er noen faktorer som spiller inn. Jeg f.eks kunne ikke vært sammen med noen i tidlig 20åra. (Er selv 31) da jeg har barn. Og er ikke intressert i å gi ny partner egne barn. Så må kjemien være på plass. Hvilket nivå man er på i livet osv. Jeg er ikke intressert å være noe mor til min nye partner.

Gjest Lite nytt
Skrevet

Jeg kan ha en så mye yngre ff, men for alvorlig forhold blir 23 i minste laget.

33 her

AnonymBruker
Skrevet

Rart altså at kvinner syntes det er så lite tiltrekkende med en yngre mann for forskjellene egentlig ikke er så store på 10 år.

Skrevet

Nei, maks 2-3 år yngere..

AnonymBruker
Skrevet

Rart altså at kvinner syntes det er så lite tiltrekkende med en yngre mann for forskjellene egentlig ikke er så store på 10 år.

De tidlige 20-årene er hardt for menn... Blir kalt gris hvis de tar yngre jenter, samtidig vil ikke mange jenter på samme alder ha dem.

Anonymous poster hash: 6dda4...5a0

Gjest Herr Heftig
Skrevet

De tidlige 20-årene er hardt for menn... Blir kalt gris hvis de tar yngre jenter, samtidig vil ikke mange jenter på samme alder ha dem.

Anonymous poster hash: 6dda4...5a0

De blir kalt taper. Griser er de som er for gamle til å falle inn under kategorien "noen år eldre".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...