AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg dater en nå, og jeg har latt han ta intiativ til dater. Jeg har latt han gjøre det, da han er noe usikker siden det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom han og eksen + han vet ikke om han er helt klar for noe enda. Jeg har derfor trodd at han kun vil treffes med noen dagers/1ukes mellomrom så det ikke blir for mye, men han har spurt meg 4 dager på rad. Og vi har truffet hverandre alle gangene. Han nevnte i går at kanskje vi kunne treffes i dag også for å gå oss en tur, men jeg har ikke hørt noe enda. Er det "ok" at jeg sender en mld til han og hører om den turen? Jeg vil jo ikke mase, men jeg er samtidig redd for at han "gir opp" dersom jeg kanskje ikke tar intiativet innimellom. Ja, tåpelig dette. Og sikkert en haug av lignende tråder her. Dating og dating, kall det gjerne "treff". Vi prøver bare å finne ut av hva vi vil, og treffes for å bli bedre kjent. Anonymous poster hash: bfd39...d47
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg dater en nå, og jeg har latt han ta intiativ til dater. Jeg har latt han gjøre det, da han er noe usikker siden det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom han og eksen + han vet ikke om han er helt klar for noe enda. Jeg har derfor trodd at han kun vil treffes med noen dagers/1ukes mellomrom så det ikke blir for mye, men han har spurt meg 4 dager på rad. Og vi har truffet hverandre alle gangene. Han nevnte i går at kanskje vi kunne treffes i dag også for å gå oss en tur, men jeg har ikke hørt noe enda. Er det "ok" at jeg sender en mld til han og hører om den turen? Jeg vil jo ikke mase, men jeg er samtidig redd for at han "gir opp" dersom jeg kanskje ikke tar intiativet innimellom. Ja, tåpelig dette. Og sikkert en haug av lignende tråder her. Dating og dating, kall det gjerne "treff". Vi prøver bare å finne ut av hva vi vil, og treffes for å bli bedre kjent. Anonymous poster hash: bfd39...d47 Er dette virkelig bra nok for deg? Drømmemannen ville vel ikke "vært usikker" og kanskje "ikke klar for noe" med drømmedama? Anonymous poster hash: b862a...092
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg dater en nå, og jeg har latt han ta intiativ til dater. Jeg har latt han gjøre det, da han er noe usikker siden det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom han og eksen + han vet ikke om han er helt klar for noe enda. Jeg har derfor trodd at han kun vil treffes med noen dagers/1ukes mellomrom så det ikke blir for mye, men han har spurt meg 4 dager på rad. Og vi har truffet hverandre alle gangene. Han nevnte i går at kanskje vi kunne treffes i dag også for å gå oss en tur, men jeg har ikke hørt noe enda. Er det "ok" at jeg sender en mld til han og hører om den turen? Jeg vil jo ikke mase, men jeg er samtidig redd for at han "gir opp" dersom jeg kanskje ikke tar intiativet innimellom. Ja, tåpelig dette. Og sikkert en haug av lignende tråder her. Dating og dating, kall det gjerne "treff". Vi prøver bare å finne ut av hva vi vil, og treffes for å bli bedre kjent. Anonymous poster hash: bfd39...d47 Høres sannsynlig ut det, dersom du aldri tar et initiativ til noe overhode ville det ikke vært rart om han ga deg opp. Signalene du sender da er jo ikke til å misforstå uansett hvilke unnskyldninger du trøster deg med.Anonymous poster hash: 787c7...cba
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Dette er for meg veldig rar greie, og om man visste at mennesker tenker slik som de gjør så ville jeg blitt veldig forvirret siden internett forum blir menneskes tankeløshet som forum. Her er det flere knagger som må på plass for at man egentlig skal kunne svare på spørsmålet ditt. Begrepet usikker, eks forteller mye om person som ikke er klar, så er spørsmålet hvem du er og hvor kommer du i bilde? hvordan traff dere hverandre osv. Samtidig blir det veldig pinlig når du spør om du skal sende sms, og kanskje er redd for å ikke få svar tilbake, også har man allerede latt forviklingen kommet veldig langt der det menneskelige relasjonen ikke er eksisterende.... Anonymous poster hash: 34956...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå