Gå til innhold

Verd å melde seg inn i sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å melde meg på sukker her nå. Men har hørt at damene der inne er så overfladiske og lite villig til å snakke. Er dette sant? Skal jeg bare droppe det eller skal jeg gjøre det=)?.

Anonymous poster hash: b948d...c51
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor kjekk du er og hvor flink du klarer å formidle et godt og spennende personlighetsuttrykk gjennom profilteksten.

Om damer ikke liker profilbildet ditt, så gidder de ikke lese teksten. Om teksten er dårlig, kommer de ikke til å skrive til deg selv om de syntes bildene var bra.

Anonymous poster hash: fd7d1...07b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Føler generelt sett at sånne datingsider er veldig overfladiske, til tross for det derre 'match'-opplegget som eksisterer. Alt dreier seg om økonomi, utdannelse, utseende, bolig og trening. Jeg foretrekker å møte folk i virkeligheten hvor man får kjenne litt på vibbene også... det blir liksom noe helt annet. Jeg er sikker på at til tross for at jeg synes de fleste på sukker ikke er min type menn, så ville jeg klart å forelske meg i noen av dem i virkeligheten fordi man da får kjenne på helheten.

Anonymous poster hash: bc0ac...1ca
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du ikke er heit som et lite helvete, spar pengene dine. Det er ca 80% menn der inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderte å melde meg på sukker her nå. Men har hørt at damene der inne er så overfladiske og lite villig til å snakke. Er dette sant? Skal jeg bare droppe det eller skal jeg gjøre det=)?.

Er du digg, får du til til å ta gode bilder da er dette plassen for deg. Men ellers er det Sukker som tjener på deg.

Anonymous poster hash: fc819...597

AnonymBruker
Skrevet

Altså... Nå er det en stund siden jeg har vært på Sukker. Men jeg møtte min samboer der for noen år siden, og han ser ganske gjennomsnittlig ut. Det gjør jeg selv også. Klart jeg fikk masse meldinger, antakeligvis mer enn mange menn, men det var ikke fryktelig mange som både så OK ut (som sagt, trenger ikke å være utrolig kjekk, men gjennomsnittlig med trekk som appellerer til meg) og hadde grei profiltekst/meldinger. Gidder du å gjøre en liten innsats så skiller du deg ut, med andre ord.

Synes det der med at det er så fælt for menn på datingsider virker veldig overdrevet - de fleste gidder jo ikke å prøve. Da kan man heller ikke klage, synes jeg.

Anonymous poster hash: 50ff9...b6e
Gjest brutal_mann
Skrevet

Altså... Nå er det en stund siden jeg har vært på Sukker. Men jeg møtte min samboer der for noen år siden, og han ser ganske gjennomsnittlig ut. Det gjør jeg selv også. Klart jeg fikk masse meldinger, antakeligvis mer enn mange menn, men det var ikke fryktelig mange som både så OK ut (som sagt, trenger ikke å være utrolig kjekk, men gjennomsnittlig med trekk som appellerer til meg) og hadde grei profiltekst/meldinger. Gidder du å gjøre en liten innsats så skiller du deg ut, med andre ord.

Synes det der med at det er så fælt for menn på datingsider virker veldig overdrevet - de fleste gidder jo ikke å prøve. Da kan man heller ikke klage, synes jeg.

Anonymous poster hash: 50ff9...b6e

4 (fire!) dater på ti år.

Skrevet

Det er jo ikke som om alle damene der har en enighet om å være overfladiske og lite snakkesalige. Det er alle slags damer der. Jeg har kommet i kontakt med mange. Noen svarer aldri, andre svarer med én gang. Noen svarer bare på det du spør om, mens andre skriver lange romaner. Og alt i mellom selvfølgelig.

AnonymBruker
Skrevet

På tide å fire litt på krava da kanskje??

Anonymous poster hash: d158a...894

• Liker 1
Skrevet

For flertallet er det ganske meningsløst, siden man ikke vil få noen særlig respons. Krever at bilder og tekst er helt top notch.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jo, men norske kvinner er himla kravstore. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få dem til å fire på krava :vetikke:

Skrevet

Hva hvis man ikke har noen eller veldig mange gode bilder av seg selv, eller kjenner noen som kan ta gode bilder av seg selv? Og hva er en god profiltekst?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gadd ikke bli medlem, syntes det var få pene jenter på min alder(27). Så sjekk det før du melder deg inn.

Anonymous poster hash: f5c7a...16e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er heit som et lite helvete, spar pengene dine. Det er ca 80% menn der inne.

Da jeg var medlem på sukker, så kan ikke det ha stemt. Jeg pratet med noen menn der inne. Men fikk ingen date. På andre nettdating sider, har jeg fått flere dater. Så vet ikke helt om det er meg eller sukker det er noe galt med.

Anonymous poster hash: ecd11...6bc

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da jeg var medlem på sukker, så kan ikke det ha stemt. Jeg pratet med noen menn der inne. Men fikk ingen date. På andre nettdating sider, har jeg fått flere dater. Så vet ikke helt om det er meg eller sukker det er noe galt med.

Anonymous poster hash: ecd11...6bc

Vet ikke med deg, men det er mye som er galt med sukker ;)

Skrevet

er rene lotteriet som alt annet av slikt spør du meg. At man klarer å få respons på bilde og eller tekst er veldig varierende, og finner man ikke noen første uka så er det ofte ikke vits å henge der mer. Da er det bedre å hoppe ut å stikke inn 6-12 mnd senere i håp om at det er noen nye folk inne og kanskje ny respons. Men i min bok er det litt for stor valgfrihet for det andre kjønn, noe som for gir urimelige forventninger og krav til motparten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var aktiv på sukker en periode. Møtte èn fyr som det ikke ble noe mer av. Fikk en del meldinger med det meste var grisemeldinger, så så ikke vitsen med å bruke tid på det.

Anonymous poster hash: 9c8d4...d12
AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje gjøre en skikkelig innsats? Som noen andre her i tråden skrev, alt avhenger faktisk av innsatsen du legger i det og ikke nødvendigvis kravstore damer. Jeg var medlem i noen måneder og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg mottok særdeles upersonlige mailer som tydeligvis var sendt til 30 andre jenter i håp om å få napp. De mest ihuga og desperate klarte til og med å sende den samme mailen flere ganger fordi de hadde glemt både profilbilde og nick. Men for all del, jeg skjønner godt at det er lettere å skylde på kvinnfolka ;)

Når det er sagt så er det 5 år siden jeg var medlem, fant mannen med stor M og vi venter for tiden barn nummer to. Så det er faktisk mulig men som sagt, mye avhenger av deg selv uansett hva enkelte trøster seg med ;)

Anonymous poster hash: 5caab...3dc

Gjest brutal_mann
Skrevet

Eller kanskje gjøre en skikkelig innsats? Som noen andre her i tråden skrev, alt avhenger faktisk av innsatsen du legger i det og ikke nødvendigvis kravstore damer. Jeg var medlem i noen måneder og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg mottok særdeles upersonlige mailer som tydeligvis var sendt til 30 andre jenter i håp om å få napp. De mest ihuga og desperate klarte til og med å sende den samme mailen flere ganger fordi de hadde glemt både profilbilde og nick. Men for all del, jeg skjønner godt at det er lettere å skylde på kvinnfolka ;)

Når det er sagt så er det 5 år siden jeg var medlem, fant mannen med stor M og vi venter for tiden barn nummer to. Så det er faktisk mulig men som sagt, mye avhenger av deg selv uansett hva enkelte trøster seg med ;)

Anonymous poster hash: 5caab...3dc

Jeg leste alltid profilene før jeg skrev noe. Jeg skrev kun når det var noe i profilen om trigget meg og som jeg følgelig refererte til i teksten jeg sendte avgårde. Jeg vil tro svarprosenten på alle meldinger jeg sendte over disse ti årene lå på 0,1%. Det er helt ekstremt hvor mye som skal til for å få svar på Sukker.

Kvinner som tok kontakt med meg var utelukkende betydelig elde enn meg, smellfeite (ikke lubne, men sykelig feite) eller var i overkant glade i røyk og alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig dette med at menn klager over dårlig respons. Bor dere sentralt eller langt ute på bygda?

Det kan ha en betydning.

Jeg laget for moro skyld en manne-profil som bodde i Bergen,var 180cm.høy,atletisk bygget,og hadde videregående skole som høyeste utdannelse og middels inntekt..Jeg la ikke inn bilde.

Fikk likevel flere brev fra et dusin damer med helt ok utseende bare ved å besøke profilene deres ila de første ukene.

Tror mange av dere bare er for kresne og kravstore jeg.

Anonymous poster hash: d32e2...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...