Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #1 Skrevet 31. juli 2004 Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, men i de siste to-tre årene, så hater jeg å sove hos andre! Jeg får ikke sove om natten, ligger bare våken og grubler over ting og at jeg føler meg utilpass der jeg er. Jeg tror det har noe med at jeg har fått meg samboer for første gang siden nyttår, og nå liker jeg best å være sammen med han. Så når jeg overnatter hos venninner osv, så trives jeg ikke. Jeg sover nesten ingenting hele natten, og føler meg helt pyton dagen derpå. Da vil jeg bare hjem hjem hjem. Vil hverken dusje eller spise frokost hos gjesten(e).. Hva i all verden kommer dette av? Jeg har ikke problemer med meg selv.. har det bra.. Og jeg har aldri vært sånn før heller...
Orca Skrevet 31. juli 2004 #3 Skrevet 31. juli 2004 He-he, kjenner meg litt igjen. Jeg hadde også en periode hvor jeg ikke likte å sove borte, falt sammen med at jeg flyttet hjemmefra og ble samboer. Var jeg ute med venninner ville jeg hjem ganske tidlig, og hvis jeg måtte sove borte ville jeg også hjem før frokost. I dag setter jeg stor pris på å spise en god frokost de få gangene jeg sover hos venner, så forhåpentligvis går det over for deg også. :-)
Soul Skrevet 31. juli 2004 #4 Skrevet 31. juli 2004 Vel, jeg er heller ikke særlig glad i å sove hos andre. Av en eller annen grunn er hjemme og senga mi best. Og det har ikke nødvenfigvis noe med kjæresten å gjøre for min del. Jeg har bare alltid vært sånn tror jeg. Sover rett og slett bedre hjemme. For din del gjest, så høres det ut som om du savner kjæresten kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #5 Skrevet 31. juli 2004 Jeg er også litt slik, og har alltid vært slik. Jeg liker meg best hjemme i min egen seng. Sover jeg over hos andre er det noe som blir litt "feil".
Grooo Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Høres slitsomt ut! Er vist heldig jeg da, som sover like god samme hvor jeg er...
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2004 #7 Skrevet 31. juli 2004 Ingenting er som ens egen seng... Jeg hater og sove hos andre...Jeg liker og ligge å halvsove til klokken 12-13, mens mine venner står opp klokken 9...
dreamy Skrevet 1. august 2004 #8 Skrevet 1. august 2004 Jeg liker meg også best hjemme i min egen seng. Men sover godt uansett hvor jeg sover..
Gjest Pet Skrevet 1. august 2004 #9 Skrevet 1. august 2004 Jeg liker også best å sove hjemme, men det er fordi jeg helst vil VÅKNE hjemme hos meg selv. Elsker å tusle rundt alene om morgene før de andre står opp, drikke kaffe på verandaen, lese avisa... Når jeg våkner borte blir jeg liksom bare sittende å vente på å få dra hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå