AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Har en drøm å bli kjent med ei moden og reflektert kvinne dette året, og jeg er mer åpen en noen gang, hvor godt er det vel ikke å dele livet med noen som vil deg godt? jeg er vel i den sjangeren hvor jeg er ufrivillig singel... hva vil du si er den beste kjæreste å treffe? Anonymous poster hash: 1865a...8cf 1
NonJuan Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Ei som ser deg for den personen DU er. Ei som ikke vil endre din personlighet (Falskhet er ille) Ei som har egne meninger og ingen nikkedukke (Enig med han Per jeg) Ellers bør man jo ha noen samme interesser. Slik at man kan samarbeide eller gjøre ting i sammen Utseende for meg er ikke viktig. For meg ligger all sjarm innvendig. Men vi alle er jo forskjellig Men aldri slipp ei kvinne inn i ditt liv om du ikke er klar for det, eller om hun ikke skal føle seg som nummer 1. LYKKE TIL
smilo Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har den drømmen om en mann. Problemet er bare at de fleste menn lar det minste hodet få bestemme litt for mye og for fort.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har den drømmen om en mann. Problemet er bare at de fleste menn lar det minste hodet få bestemme litt for mye og for fort. Å se hverandre for hvem vi er, å forstå viktigheten for den gode samtalen, lære hverandre å kjenne, gjøre hverandre god, drømme ting sammen - så vanskelig kan det ikke være, men alt handler om å treffe det menneske som tenker slik, slik at vi kan tenke langsiktig sammen fordi vi har forstått noe og vil noe sammen.... Anonymous poster hash: 1865a...8cf
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Telepatisk kommunikasjon or gtfo. Anonymous poster hash: 95e6b...24c
smilo Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Å se hverandre for hvem vi er, å forstå viktigheten for den gode samtalen, lære hverandre å kjenne, gjøre hverandre god, drømme ting sammen - så vanskelig kan det ikke være, men alt handler om å treffe det menneske som tenker slik, slik at vi kan tenke langsiktig sammen fordi vi har forstått noe og vil noe sammen.... Anonymous poster hash: 1865a...8cf Du oppsummerer bra der 1
Gjest Vux Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 (endret) • La meg få være den jeg er (og ikke late som noe annet), og at hun er den hun er (og ikke late som noe annet) • Sjarmerende fjes, er vel selv introvert og vil ha noe å være glad i, sånn uten å måtte smile til verden for at den smiler tilbake • Gjerne litt rar • Tålmodig • Ærlig, eller bare at hun vil si det hun mener • Klåfingra • Inntreden på et beleielig tidspunkt. Vil ikke måtte komme til å skulle vurdere vedkommende i forhold til andre jeg har tenkt på nylig. Min angst for å bli kjent med damer, i et nøtteskall. Endret 1. januar 2015 av Vux
Gjest gjestvest Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Ei som gjør teite ting. Det er teithet som fører til seriøsitet. Det er de teite tingene som gjør at en faller. Det er nok seriøsitet i verden. Ei som får deg til å le, du kan le med. Jeg tror at menn, selv om de vil fremstå som sterke og barske vil ha ei jente som vil ta litt vare på dem iblant. På en myk måte, ikke som en overmakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå