AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hei! Lurer på om noen virkelig har måttet kjempe for å få fyren? I disse dager, henger vi jo fremdeles litt igjen mtp kjønnsfordelingen, og mange sitter jo på tanken om HAN skal ta kontakt og ha styringen... Så jeg lurer på om du (som jente/dame) har måttet kjempe for en fyr du virkelig vil ha, for en som er litt vanskelig å få? Hvordan var utfallet? Hva gjorde dere for å kapre hjertet hans? Jeg er nemlig utrolig forelsket i en gutt, men av ulike grunner, er tidspunktet utrolig dårlig nå for å ta det hele videre til noe mer seriøst pga avstand og studier, så vi får ikke truffet hverandre så mye… og dette er en litt tafatt gutt, som man må sparke i ræva noen ganger. Han viser interesse og jeg vet han finner meg attraktiv i det minste, men samtidig er han ikke helt moden - men jeg har ikke tenkt og vil ikke gi opp helt enda. Han er en god catch. Lyst til å kjempe for å få han, og i hvert fall gi alt den dagen han flytter hjem igjen dersom vi fremdeles har kontakt/tar opp kontakten igjen. GODT NYTTÅR! Anonymous poster hash: 6b331...993
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Næh Anonymous poster hash: 0bcbe...df5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 haha tror du jenter trenger å kjempe for noe som helst?. Fortskjemte er de for tiden og tar alt for gitt Anonymous poster hash: 1a91f...e52 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 haha tror du jenter trenger å kjempe for noe som helst?. Fortskjemte er de for tiden og tar alt for gitt Anonymous poster hash: 1a91f...e52 Ja. Det må jeg nå… og det er verdt det nå. Har du ikke lest alle trådene her inne, om hvorfor han ikke svarer, hvorfor han gjør ditt og datt, hvorfor han plutselig fordufter? Nemlig. Ting er ikke svart/hvitt! TS Noen ganger må også jenter kjempe for å få hjertet hans Anonymous poster hash: 6b331...993 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 haha tror du jenter trenger å kjempe for noe som helst?. Fortskjemte er de for tiden og tar alt for gitt Anonymous poster hash: 1a91f...e52 Du er ikke helt oppdatert? Gode mannfolk er ikke lett å få has på. De er gjerne ikke de største sjekkerene og de er gjerne litt avventende ovenfor damer, så det blir ofte at vi jenter må jobbe ganske hardt for å få de gode mannfolka. Jeg kjemper en slags kamp nå, men tviler på om det er verdt det. Vanskelig det der. Men man hører jo om de jentene som har klart det. Anonymous poster hash: aacfb...e29 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Jeg gikk for det jeg ville ha og fikk det, holdt ut i lenger tid med enveis kommunikasjon. Selv om jeg kapret han, og var sammen med han noen år, var det ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes det er ganske vanskelig som kvinne å forholde meg til menn jeg har begynnende interesse for. Nå har jeg opplevd to ganger at de mennene jeg har hatt interesse for synes at jeg er attraktiv, vil ha sex med meg, men ikke er interessert i meg på annen måte. Og dette er det stor risiko for å oppleve som kvinne. Det finnes relativt mange attraktive damer (kanskje 20 %), og mannen må også like personligheten for å bli interessert. Men det er forvirrende når mannen virker tiltrukket, interessert, og så er det bare på det fysiske plan. For jeg har jo en bra personlighet. Må bare finne en som liker min personlighet. Men jammen ikke lett å skille ut de som bare er fysisk tiltrukket. Så mye bortkasting av tid. Det er så man nesten ikke gidder det mer. Finnes andre mer givende ting å bruke tiden på. Anonymous poster hash: e2107...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Jeg likte en helt utrolig godt, og han likte meg, men jeg prøvde ikke hardt nok. Han er litt som meg, redd for å ta initiativ, og nå angrer jeg noe SYKT på at jeg ikke prøvde hardere. Han ble for ikke så lenge siden sammen med en han har kjent veldig lenge. Jævlig surt når man blir etterpåklok, og det er for sent! GO FOR IT - nå når du har sjansen! Anonymous poster hash: 9cca2...ff6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes det er ganske vanskelig som kvinne å forholde meg til menn jeg har begynnende interesse for. Nå har jeg opplevd to ganger at de mennene jeg har hatt interesse for synes at jeg er attraktiv, vil ha sex med meg, men ikke er interessert i meg på annen måte. Og dette er det stor risiko for å oppleve som kvinne. Det finnes relativt mange attraktive damer (kanskje 20 %), og mannen må også like personligheten for å bli interessert. Men det er forvirrende når mannen virker tiltrukket, interessert, og så er det bare på det fysiske plan. For jeg har jo en bra personlighet. Må bare finne en som liker min personlighet. Men jammen ikke lett å skille ut de som bare er fysisk tiltrukket. Så mye bortkasting av tid. Det er så man nesten ikke gidder det mer. Finnes andre mer givende ting å bruke tiden på. Anonymous poster hash: e2107...9cc Glemte å skrive min konklusjon på dette. Nei, jeg kjemper absolutt ikke for en fyr. For da kan jeg risikere å bli brukt bare til sex fordi han er fysisk tiltrukket, men ikke interessert i meg som person. Anonymous poster hash: e2107...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Jeg gikk for det jeg ville ha og fikk det, holdt ut i lenger tid med enveis kommunikasjon. Selv om jeg kapret han, og var sammen med han noen år, var det ikke verdt det. Hvorfor var det ikke verdt det? Anonymous poster hash: 6b331...993
Gjest gjestvest Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Når man er så forelsket som du er hører man kun det man vil høre, så mest sannsynlig kommer du til å overse dette totalt: Hadde han være like interessert som deg hadde gjort hva som helst, lagt fra seg hva som helst for å benytte enhver anledning for å være sammen med deg. Du finner unnskyldninger for dette: du kaller det umodenhet. For du trenger dette. Hjertet ditt banker for høyt for ham. Så nei, du skal ikke kjempe for ham. Da mister han ihvertfall enhver type interesse han skulle ha for deg. Nå er det også slik at flesteparten av hannkjønnet liker å jage, og fange, ikke bli jaget. Jager du er jakten over. All interessen bortfaller.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor var det ikke verdt det? Anonymous poster hash: 6b331...993 Han satte alt og alle foran meg og ga meg den følelsen jeg hadde fra starten, nemlig at det bare var jeg som kjempet. Til slutt orket jeg ikke mer, hadde det mye bedre som singel
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 De gangene jeg har gjort det, har det rett og slett ikke gått bra! Min erfaring er at en gutt rett og slett må falle for deg først, hvis det skal kunne fungere.. Trist, men sant. Ellers er han bare ikke interessert nok og det vil komme frem på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: c4147...3d1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Det som skjer når du kjemper for han (uten at han er like interessert), er at du kan oppnå å "klare" å få han med deg til sengs - men heller ikke noe mer. Skal en fyr ville ha et forhold til deg, må han ha den store interessen i utgangspunktet. Bare min erfaring da. Anonymous poster hash: c4147...3d1
Gjest brutal_mann Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Du er ikke helt oppdatert? Gode mannfolk er ikke lett å få has på. De er gjerne ikke de største sjekkerene og de er gjerne litt avventende ovenfor damer, så det blir ofte at vi jenter må jobbe ganske hardt for å få de gode mannfolka. Jeg kjemper en slags kamp nå, men tviler på om det er verdt det. Vanskelig det der. Men man hører jo om de jentene som har klart det. Anonymous poster hash: aacfb...e29 Da burde det, strengt tatt, være en lang kø utenfor døra mi nå De mannfolka kvinner kjemper for er de ubrukelige mannfolka som ikke vil ha dem. Menn som virkelig ønsker dama, vel, han tenner henne ikke da han ikke er mystisk og spennende nok. 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes det er ganske vanskelig som kvinne å forholde meg til menn jeg har begynnende interesse for. Nå har jeg opplevd to ganger at de mennene jeg har hatt interesse for synes at jeg er attraktiv, vil ha sex med meg, men ikke er interessert i meg på annen måte. Og dette er det stor risiko for å oppleve som kvinne. Det finnes relativt mange attraktive damer (kanskje 20 %), og mannen må også like personligheten for å bli interessert. Men det er forvirrende når mannen virker tiltrukket, interessert, og så er det bare på det fysiske plan. For jeg har jo en bra personlighet. Må bare finne en som liker min personlighet. Men jammen ikke lett å skille ut de som bare er fysisk tiltrukket. Så mye bortkasting av tid. Det er så man nesten ikke gidder det mer. Finnes andre mer givende ting å bruke tiden på. Anonymous poster hash: e2107...9cc SÅ enig! Føles som man har kastet bort masse tid og energi på noe som likevel ikke kommer til å gi eller bli mer substans. Er det noe rart vi damer sitter på gjerdet etterhvert? Hva vil han egentlig? Nei fy faen så lei. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Har aldri måttet kjempe for å få han jeg var interessert i til sengs. Som kjæreste derimot(som er det jeg ønsker) har aldri gått, uansett hvor hardt og lenge jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 38f00...567
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Vi kjenner hverandre ikke så godt enda, så det er vel fortsatt håp for meg etterhvert som vi treffer hverandre mer, kanskje. Skal i hvert fall trekke meg tilbake nå. TS Anonymous poster hash: 6b331...993
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #19 Skrevet 1. januar 2015 mitt håp er at jenter skal kjempe litt mer en de gjør nå tildags for noen de liker Anonymous poster hash: 1a91f...e52 2
fullførsetningen Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 Og dette er vel problemet i et nøtteskall. Hvis en mann kjemper for en kvinne, så mister kvinnen interessen/er ikke interessert. Hvis en kvinne kjemper for en mann, så mister mannen interessen/er ikke interessert. Så hva er egentlig vitsen? Jeg skjønner ikke hvordan det foregår for de som klarer å finne seg noen. Det virker nesten som om at skal man ha seg en kjæreste så må man gå for noen som man egentlig ikke er så veldig interessert i!? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå