Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London i sommer og tenker på å bestille hotellrom snart.

Reiser sammen med datteren min på 10. Vi har tenkt oss på musikal, shoppe og kose oss.

Hvor er det fint å bo i London?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.booking.com/hotel/gb/presidential-suites.no.html?aid=311099;label=presidential-suites-2yQU3Dut28HA%2AvuGU3ZG1wS5844632833%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=00706d25dd25251fc2edb898e770554e;dcid=1;dist=0;srfid=e6c0df943055f66302686632f291d0378ca5cd94X1;type=total;ucfs=1&

Jeg liker å bo her. Presidental marylebone.

Romslige leiligheter og fem minutter å gå så er du midt i oxford street. Derfra går det busser til dit du vil i ett sett.

Strøket er rolig og trygt. Det er kort vei til madam tussaud og london zoo.

I første etasje er det et veldig greit supermarked og leiligheten har fullt kjøkken så det er enkelt å ordne seg selv med mat og man ønsker det.

Endret av caroprins
  • Liker 1
Skrevet

Skal til London i sommer og tenker på å bestille hotellrom snart.

Reiser sammen med datteren min på 10. Vi har tenkt oss på musikal, shoppe og kose oss.

Hvor er det fint å bo i London?

Selv foretrekker jeg St Giles ved Tottenham Court road T-bane stasjon. 50 meter å gå til Oxford Street. Gangavstand til Leicester Squere, Regent Street og Picadilly Cirkus blant annet. Litt små rom (men det er vel vanlig for hotellene i London hvis du ikke skal ha leilighet eller luksushotell).

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også St Giles godt - og det er her jeg bor hver gang jeg skal til London. Veldig sentralt og lett å komme seg rundt :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips! Kom gjerne med flere :)

Skrevet

Anbefaler å sjekke airbnb, ofte billigere og finere.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skal sjekke det, takk for tips :)

Endret av Leanne
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å sjekke airbnb, ofte billigere og finere.

Generelt sett er jeg enig, men i London er airbnb-prisene veldig høye, så du får lite for pengene sammenlignet med hotell, i hvert fall hvis du vil bo rimelig sentralt.

Anonymous poster hash: 7487b...c71

• 4 uker senere...
Skrevet

Vil anbefale Kensingthon High Street på det sterkeste! Veldig sentralt til de de fleste områder (gå avsatand til Hotting Hill feks). rolig og ordentlig område, samtidig som det er masse butiker i området rundt. Feks TK Maxx, Whole Foods, Urban Outfitters, Top Shop, Zara, Boots, New Look

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...